Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16548 16549 16550 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Okej kväll!! Jobbet gick lite segt men nu är jag hemma och äter knäckebrödsmackor framför tvn!

9 maj, 2014 22:58

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
JAAAA!!!!
Benjamin vann Let's Dance ♥ ♥ SÅ värdig vinnare!!!

Yeah!! =D Verkligen. Men tycker att den andre finalisten kanske hade kunnat bytas ut... hehe


haha jaa, jag med ^^ Tyckte många andra va mkt bättre

Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
JAAAA!!!!
Benjamin vann Let's Dance ♥ ♥ SÅ värdig vinnare!!!


JA
Jag har sett ett halvt program men hejat på honom ändå xD


haha men det e lite det man behöver se så gillar man Benjamin

9 maj, 2014 22:59

Hedwig96
Elev

Avatar


Ha varit en konstig dag idag. Till att börja med försov jag mej för första gången på minst 2 år. Sov 45 minuter för länge vilket orsakade att jag missade bussen, fick ta en senare buss och kom 10 minuter sent till skolan.
Sen hade jag finska lektion och skulle lussna på mej själv när jag pratar och sen gympa i 4 timmar..
På kvällen kommer 2 klasskompisar oväntat till mej, de har aldrig varit här förut, vi såg på film och åt pizza och glass och hade kul
Och nu ska jag gå och sova så jag inte försover mej till skolan imoron...:p

9 maj, 2014 23:00

Fellrendión
Elev

Avatar


Till nästa musiklektion måste jag välja en låt.

Alltså jag är 100% säker på att det ska vara en Avril Lavigne låt. Knappt några känner till henne så jag måste välja en jättebra låt som även representerar henne men jag vet inte vilken jag ska välja. Jag kan heller inte välja min favoritlåt för att den jag tänker på är "för långsam" för man får bara spela upp låten i 15 sekunder för att alla ska hinna spela upp sin artists låt. D:

Jag borde inte göra en så "big deal" av det men jo, jag överdriver allting. D: :O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

9 maj, 2014 23:01

Borttagen

Avatar


Har djupa konversationer med Rikard. Varför känns det som att han är den enda som finns där, när det verkligen behövs?

9 maj, 2014 23:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Till nästa musiklektion måste jag välja en låt.

Alltså jag är 100% säker på att det ska vara en Avril Lavigne låt. Knappt några känner till henne så jag måste välja en jättebra låt som även representerar henne men jag vet inte vilken jag ska välja. Jag kan heller inte välja min favoritlåt för att den jag tänker på är "för långsam" för man får bara spela upp låten i 15 sekunder för att alla ska hinna spela upp sin artists låt. D:

Jag borde inte göra en så "big deal" av det men jo, jag överdriver allting. D: :O


Vilken låt är det du tänker på?

9 maj, 2014 23:06

Noaidi
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Noaidi:
Mitt "andra hockeylag" Asplöven har värvat en spelare som heter Salazar i efternamn hahha


Dem älskar pappa c:


Hahha yay. Älskar Asplöven, alla personer i den föreningen är för sjutton underbara ♥

En gång i tiden gick jag under namnet Perfection

9 maj, 2014 23:08

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Till nästa musiklektion måste jag välja en låt.

Alltså jag är 100% säker på att det ska vara en Avril Lavigne låt. Knappt några känner till henne så jag måste välja en jättebra låt som även representerar henne men jag vet inte vilken jag ska välja. Jag kan heller inte välja min favoritlåt för att den jag tänker på är "för långsam" för man får bara spela upp låten i 15 sekunder för att alla ska hinna spela upp sin artists låt. D:

Jag borde inte göra en så "big deal" av det men jo, jag överdriver allting. D: :O


Vilken låt är det du tänker på?

Från början tänkte jag på "Nobody's home", sedan "Tomorrow", sedan "The Best Damn Thing", sedan "I wish you were here" alltså jag har ingen aning längre.

Fast nu funderar jag mest på Give you what you like men jag vet inte om det är en bra idé.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

9 maj, 2014 23:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Till nästa musiklektion måste jag välja en låt.

Alltså jag är 100% säker på att det ska vara en Avril Lavigne låt. Knappt några känner till henne så jag måste välja en jättebra låt som även representerar henne men jag vet inte vilken jag ska välja. Jag kan heller inte välja min favoritlåt för att den jag tänker på är "för långsam" för man får bara spela upp låten i 15 sekunder för att alla ska hinna spela upp sin artists låt. D:

Jag borde inte göra en så "big deal" av det men jo, jag överdriver allting. D: :O


Vilken låt är det du tänker på?

Från början tänkte jag på "Nobody's home", sedan "Tomorrow", sedan "The Best Damn Thing", sedan "I wish you were here" alltså jag har ingen aning längre.

Fast nu funderar jag mest på Give you what you like men jag vet inte om det är en bra idé.


Jag hade nog tagit någon låt som det är ganska mycket slag i redan från början. Typ What the Hell, Rock n Roll eller Here's to Never Growing Up. Vet att en kompis till mig tog Unwanted när vi fick en liknande uppgift i högstadiet

Annars kan du ju alltid spice things up och köra på Hello Kitty

9 maj, 2014 23:14

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Till nästa musiklektion måste jag välja en låt.

Alltså jag är 100% säker på att det ska vara en Avril Lavigne låt. Knappt några känner till henne så jag måste välja en jättebra låt som även representerar henne men jag vet inte vilken jag ska välja. Jag kan heller inte välja min favoritlåt för att den jag tänker på är "för långsam" för man får bara spela upp låten i 15 sekunder för att alla ska hinna spela upp sin artists låt. D:

Jag borde inte göra en så "big deal" av det men jo, jag överdriver allting. D: :O


Vilken låt är det du tänker på?

Från början tänkte jag på "Nobody's home", sedan "Tomorrow", sedan "The Best Damn Thing", sedan "I wish you were here" alltså jag har ingen aning längre.

Fast nu funderar jag mest på Give you what you like men jag vet inte om det är en bra idé.


Jag hade nog tagit någon låt som det är ganska mycket slag i redan från början. Typ What the Hell, Rock n Roll eller Here's to Never Growing Up. Vet att en kompis till mig tog Unwanted när vi fick en liknande uppgift i högstadiet

Annars kan du ju alltid spice things up och köra på Hello Kitty

Jag tar nog Here's to Never Growing Up förresten. Den blir bäst!

Hello Kitty tar jag helst inte... xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

9 maj, 2014 23:19

1 2 3 ... 16548 16549 16550 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.