Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16547 16548 16549 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ithrenniel
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Ithrenniel:
Jag som Luna ^^
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn1.cdnme.se%2F4151510%2F6-3%2Fimg_2592_536d1db99606ee42e0763850.jpg


Du var mer Lunig på denna än på din förra bild, på bloggen tror jag att det var?
Riktigt fin och söt iaf ♥

Hur gick det på tävlingen? c:


Ja, på den bilden hade jag ju alla mina fina Luna-prylar

Vi har inte fått reda på något än, så jag väntar med spänning!


Det var väl bara du och en till som var utklädd? xD
Tror definitivt att du vinner c:
Vet du vad priset är?


Det var en Bellatrix också, så jag tror det står mellan oss xD (men jag var finare, hehe ;3) Priset är ett presentkort på SF-bokhandeln, så det vore ju inte helt fel!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

9 maj, 2014 22:40

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Ithrenniel:
Jag som Luna ^^
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn1.cdnme.se%2F4151510%2F6-3%2Fimg_2592_536d1db99606ee42e0763850.jpg


Du var mer Lunig på denna än på din förra bild, på bloggen tror jag att det var?
Riktigt fin och söt iaf ♥

Hur gick det på tävlingen? c:


Ja, på den bilden hade jag ju alla mina fina Luna-prylar

Vi har inte fått reda på något än, så jag väntar med spänning!


Det var väl bara du och en till som var utklädd? xD
Tror definitivt att du vinner c:
Vet du vad priset är?


Det var en Bellatrix också, så jag tror det står mellan oss xD (men jag var finare, hehe ;3) Priset är ett presentkort på SF-bokhandeln, så det vore ju inte helt fel!


Hoppas du vinner då
SF låter inte helt fel, ska ta mig dit någon gång när jag är rik som ett bergatroll

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

9 maj, 2014 22:42

Noaidi
Elev

Avatar


Mitt "andra hockeylag" Asplöven har värvat en spelare som heter Salazar i efternamn hahha

En gång i tiden gick jag under namnet Perfection

9 maj, 2014 22:50

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Noaidi:
Mitt "andra hockeylag" Asplöven har värvat en spelare som heter Salazar i efternamn hahha


Dem älskar pappa c:

EDIT: Nej, det var Björklöven han gillade xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

9 maj, 2014 22:52

Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 9 kl. 22:56
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


BENJAMIN VANN!

9 maj, 2014 22:53

Frivolt
Elev

Avatar


JAAAA!!!!
Benjamin vann Let's Dance ♥ ♥ SÅ värdig vinnare!!!

9 maj, 2014 22:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
JAAAA!!!!
Benjamin vann Let's Dance ♥ ♥ SÅ värdig vinnare!!!
Indeed! Tycker inte alls om Steffo, haha...

9 maj, 2014 22:53

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
JAAAA!!!!
Benjamin vann Let's Dance ♥ ♥ SÅ värdig vinnare!!!
Indeed! Tycker inte alls om Steffo, haha...


Jaa! Benjamin har varit bra från första början!
haha näää, jag tycker att han har kämpat riktigt ordentligt men vinna nej

9 maj, 2014 22:56

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
JAAAA!!!!
Benjamin vann Let's Dance ♥ ♥ SÅ värdig vinnare!!!

Yeah!! =D Verkligen. Men tycker att den andre finalisten kanske hade kunnat bytas ut... hehe

=) - just like themarauder

9 maj, 2014 22:56

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
JAAAA!!!!
Benjamin vann Let's Dance ♥ ♥ SÅ värdig vinnare!!!


JA
Jag har sett ett halvt program men hejat på honom ändå xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

9 maj, 2014 22:57

1 2 3 ... 16547 16548 16549 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.