@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Vildvittra: Du var mer Lunig på denna än på din förra bild, på bloggen tror jag att det var? Riktigt fin och söt iaf ♥ Hur gick det på tävlingen? c: Ja, på den bilden hade jag ju alla mina fina Luna-prylar Vi har inte fått reda på något än, så jag väntar med spänning! Det var väl bara du och en till som var utklädd? xD Tror definitivt att du vinner c: Vet du vad priset är? Det var en Bellatrix också, så jag tror det står mellan oss xD (men jag var finare, hehe ;3) Priset är ett presentkort på SF-bokhandeln, så det vore ju inte helt fel! ![]()
9 maj, 2014 22:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Vildvittra: Du var mer Lunig på denna än på din förra bild, på bloggen tror jag att det var? Riktigt fin och söt iaf ♥ Hur gick det på tävlingen? c: Ja, på den bilden hade jag ju alla mina fina Luna-prylar Vi har inte fått reda på något än, så jag väntar med spänning! Det var väl bara du och en till som var utklädd? xD Tror definitivt att du vinner c: Vet du vad priset är? Det var en Bellatrix också, så jag tror det står mellan oss xD (men jag var finare, hehe ;3) Priset är ett presentkort på SF-bokhandeln, så det vore ju inte helt fel! Hoppas du vinner då SF låter inte helt fel, ska ta mig dit någon gång när jag är rik som ett bergatroll "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 22:42 |
|
Noaidi
Elev |
Mitt "andra hockeylag" Asplöven har värvat en spelare som heter Salazar i efternamn hahha
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 9 maj, 2014 22:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Noaidi: Mitt "andra hockeylag" Asplöven har värvat en spelare som heter Salazar i efternamn hahha Dem älskar pappa c: EDIT: Nej, det var Björklöven han gillade xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 22:52
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 9 kl. 22:56
|
|
Borttagen
|
BENJAMIN VANN!
9 maj, 2014 22:53 |
|
Frivolt
Elev |
JAAAA!!!!
Benjamin vann Let's Dance ♥ ♥ SÅ värdig vinnare!!! 9 maj, 2014 22:53 |
|
Borttagen
|
Indeed! Tycker inte alls om Steffo, haha...
9 maj, 2014 22:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Indeed! Tycker inte alls om Steffo, haha... Jaa! Benjamin har varit bra från första början! haha näää, jag tycker att han har kämpat riktigt ordentligt men vinna nej 9 maj, 2014 22:56 |
|
themarauder
Lärare |
Yeah!! =D Verkligen. Men tycker att den andre finalisten kanske hade kunnat bytas ut... hehe =) - just like themarauder 9 maj, 2014 22:56 |
|
Vildvittra
Elev |
JA Jag har sett ett halvt program men hejat på honom ändå xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 22:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen