@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
9 maj, 2014 21:28 |
|
Borttagen
|
När jag skrev "jah", "lr" och "nt"... gråter. Hemskt.
9 maj, 2014 21:38
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 9 kl. 21:47
|
|
Fellrendión
Elev |
Jag funderar på att spela något Final Fantasy spel. Just nu vet jag inget om spelet typ men jag har hört musiken som är otroligt bra och sett hur vissa karaktärer ser ut och de är väl ganska häftiga.
9 maj, 2014 21:42 |
|
potterflicka
Elev |
När jag läser eller säger '' Off topic '' så tänker jag på regnskogar och tropiska frukter.
Är det bara jag? 9 maj, 2014 21:47 |
|
Syrup
Elev |
Jag tror att mina föräldrar är ganska sura på mig för att jag rockar loss till punk/punkrocklåtar samtidigt som de ser på Let's DAnce xD
9 maj, 2014 21:49 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: Du rockar alltid loss Jag tror att mina föräldrar är ganska sura på mig för att jag rockar loss till punk/punkrocklåtar samtidigt som de ser på Let's DAnce xD
9 maj, 2014 21:51 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Du rockar alltid loss Jag tror att mina föräldrar är ganska sura på mig för att jag rockar loss till punk/punkrocklåtar samtidigt som de ser på Let's DAnce xD Bara när jag... nä, du har rätt xD
9 maj, 2014 21:52 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Klippte mitt hår igår, det försvann typ minst någon decimeter, kanske en och en halv xD Nu ser mitt hår mer ut som det på min profilbild x) Men är nöjd!
9 maj, 2014 21:52 |
|
Consectetuer
Elev |
Vill sjunga och dansa omkring men tyvärr är folk hemma och då vågar jag inte. Haha åh
9 maj, 2014 21:52 |
|
Borttagen
|
Kom The Fooo på tv:n och pappa ba: "Är det där dina killar?"
Jag typ: "TYST JAG HÖR INTE VAD DE SÄGER!!!!!!" Ehehe 9 maj, 2014 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen