@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Tydligen står det mellan Österrike och Sanna imorgon?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 maj, 2014 20:33 |
|
Borttagen
|
Jakob: "Men hallåååå, jag vill ju se Gladiatorerna då!"
Jag: "Men Eurovision! Jag måste se Eurovision!" Mamma: "Nä Andrea, du får se till att se på något annat sätt, Jakob ska få titta på Gladiatorerna om han vill det." ???????????????????? VAD SKA JAG GÖRA HJÄLP MIG (nä, kan inte hålla vadet med min kompis, jag måste se eurovision) 9 maj, 2014 20:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jakob: "Men hallåååå, jag vill ju se Gladiatorerna då!" Jag: "Men Eurovision! Jag måste se Eurovision!" Mamma: "Nä Andrea, du får se till att se på något annat sätt, Jakob ska få titta på Gladiatorerna om han vill det." ???????????????????? VAD SKA JAG GÖRA HJÄLP MIG (nä, kan inte hålla vadet med min kompis, jag måste se eurovision) Du kan ju alltid kolla på svtplay. Annars kan du väl se det hos någon kompis? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 maj, 2014 20:36
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 9 kl. 20:47
|
|
Borttagen
|
Älskar att min vovves topp tre favoritsovställningar är:
1. Ligga på magen med benen rakt bakåt som en "groda". 2. Ligga på rygg med benen rakt upp i vädret. 3. Ligga på sidan med benen spända rakt ut. Han är bara underbar. ♥ 9 maj, 2014 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Det blir antagligen vad jag gör, men jag tycker inte om att kolla på datorn så länge, hittar aldrig några bekväma ställningar cxSkrivet av Borttagen: Jakob: "Men hallåååå, jag vill ju se Gladiatorerna då!" Jag: "Men Eurovision! Jag måste se Eurovision!" Mamma: "Nä Andrea, du får se till att se på något annat sätt, Jakob ska få titta på Gladiatorerna om han vill det." ???????????????????? VAD SKA JAG GÖRA HJÄLP MIG (nä, kan inte hålla vadet med min kompis, jag måste se eurovision) Du kan ju alltid kolla på svtplay. Annars kan du väl se det hos någon kompis? 9 maj, 2014 20:50 |
|
Borttagen
|
Ugh. Vill ha måndag nu. Men samtidigt vill jag inte det.
9 maj, 2014 20:54 |
|
Nattisa
Elev |
9 maj, 2014 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nattisa: Imorgon ^^är det eurovision idag? o.o 9 maj, 2014 20:57 |
|
Nattisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nattisa: Imorgon ^^ är det eurovision idag? o.o tack och lov, jag ska ju ha harrypotter maraton idag ![]()
9 maj, 2014 20:58 |
|
Borttagen
|
|
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen