Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16543 16544 16545 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Tydligen står det mellan Österrike och Sanna imorgon? Eller ja det verkar som att det är dem som är högst tippade iaf.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 maj, 2014 20:33

Borttagen

Avatar


Jakob: "Men hallåååå, jag vill ju se Gladiatorerna då!"
Jag: "Men Eurovision! Jag måste se Eurovision!"
Mamma: "Nä Andrea, du får se till att se på något annat sätt, Jakob ska få titta på Gladiatorerna om han vill det."

???????????????????? VAD SKA JAG GÖRA HJÄLP MIG
(nä, kan inte hålla vadet med min kompis, jag måste se eurovision)

9 maj, 2014 20:36

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jakob: "Men hallåååå, jag vill ju se Gladiatorerna då!"
Jag: "Men Eurovision! Jag måste se Eurovision!"
Mamma: "Nä Andrea, du får se till att se på något annat sätt, Jakob ska få titta på Gladiatorerna om han vill det."

???????????????????? VAD SKA JAG GÖRA HJÄLP MIG
(nä, kan inte hålla vadet med min kompis, jag måste se eurovision)

Du kan ju alltid kolla på svtplay. Annars kan du väl se det hos någon kompis?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 maj, 2014 20:36

Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 9 kl. 20:47
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Älskar att min vovves topp tre favoritsovställningar är:
1. Ligga på magen med benen rakt bakåt som en "groda".
2. Ligga på rygg med benen rakt upp i vädret.
3. Ligga på sidan med benen spända rakt ut.

Han är bara underbar.

9 maj, 2014 20:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Jakob: "Men hallåååå, jag vill ju se Gladiatorerna då!"
Jag: "Men Eurovision! Jag måste se Eurovision!"
Mamma: "Nä Andrea, du får se till att se på något annat sätt, Jakob ska få titta på Gladiatorerna om han vill det."

???????????????????? VAD SKA JAG GÖRA HJÄLP MIG
(nä, kan inte hålla vadet med min kompis, jag måste se eurovision)

Du kan ju alltid kolla på svtplay. Annars kan du väl se det hos någon kompis?
Det blir antagligen vad jag gör, men jag tycker inte om att kolla på datorn så länge, hittar aldrig några bekväma ställningar cx

9 maj, 2014 20:50

Borttagen

Avatar


Ugh. Vill ha måndag nu. Men samtidigt vill jag inte det.

9 maj, 2014 20:54

Nattisa
Elev

Avatar


är det eurovision idag? o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F8aadc1937c9d4ce9c9edb2e5d02083d2%2Ftumblr_ng88g0vJCe1r8b40zo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fd2c6e5a912a3ca0e80b0ea353b273621%2Ftumblr_mgp5vuyrFz1rijbg1o1_500.gif

9 maj, 2014 20:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nattisa:
är det eurovision idag? o.o
Imorgon ^^

9 maj, 2014 20:57

Nattisa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nattisa:
är det eurovision idag? o.o
Imorgon ^^

tack och lov, jag ska ju ha harrypotter maraton idag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F8aadc1937c9d4ce9c9edb2e5d02083d2%2Ftumblr_ng88g0vJCe1r8b40zo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fd2c6e5a912a3ca0e80b0ea353b273621%2Ftumblr_mgp5vuyrFz1rijbg1o1_500.gif

9 maj, 2014 20:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nattisa:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nattisa:
är det eurovision idag? o.o
Imorgon ^^[/quotetack och lov, jag ska ju ha harrypotter maraton idag
Ooooh, kul!

9 maj, 2014 20:59

1 2 3 ... 16543 16544 16545 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.