@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nattisa
Elev |
Kan vi bara ta en stund och verkligen avguda Chris i den här, alltså hans röst är helt olik från i MIW's låtar, men asså fan vad jag är besatt av den!! NÅGON som förstår vad jag menar?!
![]()
9 maj, 2014 20:08 |
|
Borttagen
|
Vildvittra: Tja, jag känner inte att jag har någon rätt att egentligen döma någon utefter hur bra de är på ett främmande språk. Jag har språkhuvud så jag är bara naturligt bra på sådant. Jag är själv rent hopplös i matte. Kan fortfarande inte räkna procent och det lärde man sig i mellanstadiet ^^;
9 maj, 2014 20:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vildvittra: Tja, jag känner inte att jag har någon rätt att egentligen döma någon utefter hur bra de är på ett främmande språk. Jag har språkhuvud så jag är bara naturligt bra på sådant. Jag är själv rent hopplös i matte. Kan fortfarande inte räkna procent och det lärde man sig i mellanstadiet ^^; Nej, men klarar alt utom att skriva, tala, läsa och förstå kan jag, men det lärde jag mig själv efter skolan Procent är typ det enda jag kan xD Förutom plus, minus, delat och gånger.....vissa saker med miniräknare ofc Men vi är alla bra på olika saker C: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 20:15 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är typ klar med min Camp Nanowrimo, har lite av epilogen kvar. ♥♥♥ (fast sedan måste jag redigera mina 120 sidor... vilket blir jobbigt) Vad handlar den om? c: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 maj, 2014 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Det är en HP-fanfiction blandat med vampyrer Skrivet av Borttagen: Är typ klar med min Camp Nanowrimo, har lite av epilogen kvar. ♥♥♥ (fast sedan måste jag redigera mina 120 sidor... vilket blir jobbigt) Vad handlar den om? c: 9 maj, 2014 20:17 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Funderar på att sätta mig med min vattenpipa och lite filtar på balkongen, men det känns lite sådär att röka själv Det har jag aldrig rökt xD Det borde du inte heller, inte så det blir en vana Jag har jordgubbstobak utan nikotin
9 maj, 2014 20:24 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Funderar på att sätta mig med min vattenpipa och lite filtar på balkongen, men det känns lite sådär att röka själv Det har jag aldrig rökt xD Det borde du inte heller, inte så det blir en vana Jag har jordgubbstobak utan nikotin Duktigt, är stolt över dig Se till att det håller i sig nu! Förövrigt lät det gott xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 20:25 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Funderar på att sätta mig med min vattenpipa och lite filtar på balkongen, men det känns lite sådär att röka själv Det har jag aldrig rökt xD Det borde du inte heller, inte så det blir en vana Jag har jordgubbstobak utan nikotin Duktigt, är stolt över dig Se till att det håller i sig nu! Förövrigt lät det gott xD Det blir ju mer ekonomiskt att sluta helt! Och det är alldeles för omständigt att dra fram pipan hela tiden
9 maj, 2014 20:27 |
|
Siriusis
Elev |
SUPERNATURELL!!!
Hai 9 maj, 2014 20:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Funderar på att sätta mig med min vattenpipa och lite filtar på balkongen, men det känns lite sådär att röka själv Det har jag aldrig rökt xD Det borde du inte heller, inte så det blir en vana Jag har jordgubbstobak utan nikotin Duktigt, är stolt över dig Se till att det håller i sig nu! Förövrigt lät det gott xD Det blir ju mer ekonomiskt att sluta helt! Och det är alldeles för omständigt att dra fram pipan hela tiden Japp, kanske enklast att sluta helt med än att dra ner, vad vet jag ;P Men tänk så mycket du tjänar "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen