Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16541 16542 16543 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Nån som vill uggla?:3


*räcker upp handen*

Mina planer för kvällen sket sig, precis som jag förutsåg (eller så känner jag min kille bättre än han själv gör...) så ingen dejt ikväll.
Hej dator, jag älskar dig inatt.

9 maj, 2014 19:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nattisa:
Tänkte börja blogga ;3 Någon som vet vilken sida som är bäst att blogga på? ^^


Själv har jag bloggat på blogspot sen 2007


Använder blogg.se men blogspot är säkerligen bra den med, föregående talares blogg är fin


Tack

9 maj, 2014 19:45

Borttagen

Avatar


Jag är gift med mina båda bästa vänner. Yup.

9 maj, 2014 19:49

Vildvittra
Elev

Avatar


Secchan

Ingen orsak
Älskar den och är grymt avundsjuk att du kan skriva på engelska det kan inte jag xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

9 maj, 2014 19:51

Borttagen

Avatar


Är typ klar med min Camp Nanowrimo, har lite av epilogen kvar. ♥♥♥
(fast sedan måste jag redigera mina 120 sidor... vilket blir jobbigt)

9 maj, 2014 19:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Secchan

Ingen orsak
Älskar den och är grymt avundsjuk att du kan skriva på engelska det kan inte jag xD


Men vad glad jag blir ♥
Det bara blir så när man gått bilingual gymnasium

9 maj, 2014 19:59

Minidjuret
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Vildvittra:
Alltså sitter och snackar med en kvinna via instagram som jobbar med Historiätarna. Scener, kläder, mat, rekvisita och liknande. Samt har gjort det för Barda med och min fangirling är enorm, någon som förstår detta?

Minidjuret? :3



Åhhhh...!! Så kul det låter, tänk att jobba med det, ih!

9 maj, 2014 19:59

Nattisa
Elev

Avatar


Har startat en blogg nu Men är inte så bra på att blogga dock.. Men det kommer nog
http://thekawaiiiemo.bloggplatsen.se/
Kolla gärna in den Och ge förslag hur den kan förbättras ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F8aadc1937c9d4ce9c9edb2e5d02083d2%2Ftumblr_ng88g0vJCe1r8b40zo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fd2c6e5a912a3ca0e80b0ea353b273621%2Ftumblr_mgp5vuyrFz1rijbg1o1_500.gif

9 maj, 2014 20:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Vildvittra:
Alltså sitter och snackar med en kvinna via instagram som jobbar med Historiätarna. Scener, kläder, mat, rekvisita och liknande. Samt har gjort det för Barda med och min fangirling är enorm, någon som förstår detta?

Minidjuret? :3



Åhhhh...!! Så kul det låter, tänk att jobba med det, ih!



Aaah! Louise!
HEJ ♥

9 maj, 2014 20:04

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Secchan

Ingen orsak
Älskar den och är grymt avundsjuk att du kan skriva på engelska det kan inte jag xD


Men vad glad jag blir ♥
Det bara blir så när man gått bilingual gymnasium


Jag hade SvEn istället för språkval, extra svenska och engelska. Men lärarna sög, seriöst, vi fick lära oss alfabetet och vissa kunde det inte ens D:
Då gav jag upp min tro för mänskligheten

Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Vildvittra:
Alltså sitter och snackar med en kvinna via instagram som jobbar med Historiätarna. Scener, kläder, mat, rekvisita och liknande. Samt har gjort det för Barda med och min fangirling är enorm, någon som förstår detta?

Minidjuret? :3



Åhhhh...!! Så kul det låter, tänk att jobba med det, ih!


Eller hur, jag sa att jag avundades hennes jobb xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

9 maj, 2014 20:04

1 2 3 ... 16541 16542 16543 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.