@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Nån som vill uggla?:3 *räcker upp handen* Mina planer för kvällen sket sig, precis som jag förutsåg (eller så känner jag min kille bättre än han själv gör...) så ingen dejt ikväll. Hej dator, jag älskar dig inatt. 9 maj, 2014 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nattisa: Tänkte börja blogga ;3 Någon som vet vilken sida som är bäst att blogga på? ^^ Själv har jag bloggat på blogspot sen 2007 Använder blogg.se men blogspot är säkerligen bra den med, föregående talares blogg är fin Tack 9 maj, 2014 19:45 |
|
Borttagen
|
Jag är gift med mina båda bästa vänner. Yup.
9 maj, 2014 19:49 |
|
Vildvittra
Elev |
Secchan
Ingen orsak Älskar den och är grymt avundsjuk att du kan skriva på engelska det kan inte jag xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 19:51 |
|
Borttagen
|
Är typ klar med min Camp Nanowrimo, har lite av epilogen kvar. ♥♥♥
(fast sedan måste jag redigera mina 120 sidor... vilket blir jobbigt) 9 maj, 2014 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Secchan Ingen orsak Älskar den och är grymt avundsjuk att du kan skriva på engelska det kan inte jag xD Men vad glad jag blir ♥ Det bara blir så när man gått bilingual gymnasium 9 maj, 2014 19:59 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Alltså sitter och snackar med en kvinna via instagram som jobbar med Historiätarna. Scener, kläder, mat, rekvisita och liknande. Samt har gjort det för Barda med och min fangirling är enorm, någon som förstår detta? Minidjuret? :3 Åhhhh...!! Så kul det låter, tänk att jobba med det, ih! 9 maj, 2014 19:59 |
|
Nattisa
Elev |
Har startat en blogg nu
http://thekawaiiiemo.bloggplatsen.se/ Kolla gärna in den ![]()
9 maj, 2014 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Vildvittra: Alltså sitter och snackar med en kvinna via instagram som jobbar med Historiätarna. Scener, kläder, mat, rekvisita och liknande. Samt har gjort det för Barda med och min fangirling är enorm, någon som förstår detta? Minidjuret? :3 Åhhhh...!! Så kul det låter, tänk att jobba med det, ih! Aaah! Louise! HEJ ♥ 9 maj, 2014 20:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Secchan Ingen orsak Älskar den och är grymt avundsjuk att du kan skriva på engelska det kan inte jag xD Men vad glad jag blir ♥ Det bara blir så när man gått bilingual gymnasium Jag hade SvEn istället för språkval, extra svenska och engelska. Men lärarna sög, seriöst, vi fick lära oss alfabetet och vissa kunde det inte ens D: Då gav jag upp min tro för mänskligheten Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Vildvittra: Alltså sitter och snackar med en kvinna via instagram som jobbar med Historiätarna. Scener, kläder, mat, rekvisita och liknande. Samt har gjort det för Barda med och min fangirling är enorm, någon som förstår detta? Minidjuret? :3 Åhhhh...!! Så kul det låter, tänk att jobba med det, ih! Eller hur, jag sa att jag avundades hennes jobb xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen