@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 maj, 2014 18:32 |
|
LIA15
Elev |
Min fredagskväll från och med nu kommer troligtvis att vara såhär:
Mamma tvingar mig att gå en promenad med henne. Gör det. Kommer hem. Skriver brev. Läser. Kollar på något tråkigt Tv-program. Läser. Somnar. 9 maj, 2014 18:33 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Vad tycker ni? Ska jag börja med en ff på wattpad/här? Eller? Idk yet. Har en kompis som har 24000 läsa och WOW x)
9 maj, 2014 18:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: MTEL Jag tänkte jag skulle hälsa på min kompis som bor där Åååh, vilken lyx o va därifrån! Jag var där för första gången förra året och jag blev så kär i den där ön ♥ Vet säkert vem kompisen är, du vet.. på Gotland är vi alla släkt med varandra ;p Nääe, men har fått höra en del sånt där av folk här i Stockholm -,- det är faktiskt ingen incesthåla och otroligt nog finns det förbindelser till fastlandet.. Det är mysigt på somrarna i alla fall haha kan uggla dig hennes namn hhah nää, det bor väl en hel del massa folk på Gotland Jaa 9 maj, 2014 18:37 |
|
APELSiiN
Elev |
Är glad, fick A på det skriftliga nationella provet i engelska. Jag var den enda i min klass som fick det, och det var bara 5 st av alla ettor som fick det hihi.
Fick även B i muntliga svenska, hade kunnat få A om jag pratat lite högre.. men är faktiskt förvånad över att jag fick B. Jag har väldigt svårt för att prata högt vet inte ens varför???? känns som att jag skriker när jag pratar högt det är jobbigt ugh, dessutom pratade jag helt skakigt så trodde verkligen inte att jag skulle få B omg. ![]()
9 maj, 2014 19:01 |
|
Borttagen
|
Är kär i Chii's röst. Nej, men hon sjunger otroligt bra :3 9 maj, 2014 19:06 |
|
Klaestron
Elev |
Funderar på att sätta mig med min vattenpipa och lite filtar på balkongen, men det känns lite sådär att röka själv
9 maj, 2014 19:10 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Funderar på att sätta mig med min vattenpipa och lite filtar på balkongen, men det känns lite sådär att röka själv Det har jag aldrig rökt xD Det borde du inte heller, inte så det blir en vana "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 19:22 |
|
Borttagen
|
Mammas kompis har en hund som är väldigt... vild.
Jag tycker inte om hundar, men jag bryr mig inte så mycket om dem egentligen, om de är lugna, som de vi har. Men tycker att det är jätteläskigt med sådana som hoppar upp på folk. Uhuhu, hjälp mig <///3 (och hon ska vara här tills på söndag) 9 maj, 2014 19:24 |
|
yerAwizardThea
Elev |
9 maj, 2014 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen