@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Jag ska stanna kvar i Sverige hela lovet första gången på fan evigheter och jag fyller år i Juli och kommer vara sjukt deppig för att ingen kommer säga grattis x) Sedan MultiCon men liksom alla andra verkar ha planer and I'm like ehhehehhe... orkar inte med serier och mina sommarlov de senaste åren har varit hemska :sSkrivet av Borttagen: Frivolt det undrar jag också D: Måste hitta något att göra för jag orkar inte vara ensam hela lovet för jag blir så sjuuukt deppig av det ;( So if anyone has good ideas don't be afraid to share them ;3 Jaa D: Jag vill ju ändå ha NÅTT att göra. Men är så ju så jävla svårt o få jobb nu för tiden, man blir ju less för mindre lixom -.- Samma här D: Okej, jag behöver ta det lugnt men kommer bara bli ännu deppigare om jag inte gör nått alls.... 9 maj, 2014 18:04 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag ska stanna kvar i Sverige hela lovet första gången på fan evigheter och jag fyller år i Juli och kommer vara sjukt deppig för att ingen kommer säga grattis x) Sedan MultiCon men liksom alla andra verkar ha planer and I'm like ehhehehhe... orkar inte med serier och mina sommarlov de senaste åren har varit hemska :s Skrivet av Borttagen: Frivolt det undrar jag också D: Måste hitta något att göra för jag orkar inte vara ensam hela lovet för jag blir så sjuuukt deppig av det ;( So if anyone has good ideas don't be afraid to share them ;3 Jaa D: Jag vill ju ändå ha NÅTT att göra. Men är så ju så jävla svårt o få jobb nu för tiden, man blir ju less för mindre lixom -.- Samma här D: Okej, jag behöver ta det lugnt men kommer bara bli ännu deppigare om jag inte gör nått alls.... ååh D: Äsh nån kompis har du väl hemma? Samma häär ;O Jag ska iofs till stockholm i slutet av juli men annars har jag noll planer...funderar på att dra till Gotland men det e ju inte länge det heller... Samma här D: 9 maj, 2014 18:07 |
|
Syrup
Elev |
9 maj, 2014 18:13 |
|
Borttagen
|
I can't, att ha romantisk musik i bakgrunden och skriva fanfiction får mig att rulla på golvet av skratt...
9 maj, 2014 18:16 |
|
MizzNina
Elev |
Det gör den. Jag har redan funderat på att se den tre gånger den här veckan, men valt bort den då musikaler är lättare att ha igång när man håller på med annat.... ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 maj, 2014 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag ska stanna kvar i Sverige hela lovet första gången på fan evigheter och jag fyller år i Juli och kommer vara sjukt deppig för att ingen kommer säga grattis x) Sedan MultiCon men liksom alla andra verkar ha planer and I'm like ehhehehhe... orkar inte med serier och mina sommarlov de senaste åren har varit hemska :s Skrivet av Borttagen: Frivolt det undrar jag också D: Måste hitta något att göra för jag orkar inte vara ensam hela lovet för jag blir så sjuuukt deppig av det ;( So if anyone has good ideas don't be afraid to share them ;3 Jaa D: Jag vill ju ändå ha NÅTT att göra. Men är så ju så jävla svårt o få jobb nu för tiden, man blir ju less för mindre lixom -.- Samma här D: Okej, jag behöver ta det lugnt men kommer bara bli ännu deppigare om jag inte gör nått alls.... ååh D: Äsh nån kompis har du väl hemma? Samma häär ;O Jag ska iofs till stockholm i slutet av juli men annars har jag noll planer...funderar på att dra till Gotland men det e ju inte länge det heller... Samma här D: Vad skall du göra på Gotland? :3 Är därifrån så brukar spendera semestertiderna där, även om det inte blir lika ofta längre. Saknar min gamla ö.. 9 maj, 2014 18:17 |
|
Borttagen
|
9 maj, 2014 18:18 |
|
Borttagen
|
Såg precis att Studio Ghibli skall göra en animeserie om Ronja rövardotter. This is awsomeness.. 9 maj, 2014 18:22 |
|
Frivolt
Elev |
MTEL Jag tänkte jag skulle hälsa på min kompis som bor där
Åååh, vilken lyx o va därifrån! Jag var där för första gången förra året och jag blev så kär i den där ön ♥ 9 maj, 2014 18:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: MTEL Jag tänkte jag skulle hälsa på min kompis som bor där Åååh, vilken lyx o va därifrån! Jag var där för första gången förra året och jag blev så kär i den där ön ♥ Vet säkert vem kompisen är, du vet.. på Gotland är vi alla släkt med varandra ;p Nääe, men har fått höra en del sånt där av folk här i Stockholm -,- det är faktiskt ingen incesthåla och otroligt nog finns det förbindelser till fastlandet.. Det är mysigt på somrarna i alla fall 9 maj, 2014 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen