Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16539 16540 16541 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Frivolt det undrar jag också D: Måste hitta något att göra för jag orkar inte vara ensam hela lovet för jag blir så sjuuukt deppig av det ;( So if anyone has good ideas don't be afraid to share them ;3


Jaa D: Jag vill ju ändå ha NÅTT att göra. Men är så ju så jävla svårt o få jobb nu för tiden, man blir ju less för mindre lixom -.-

Samma här D: Okej, jag behöver ta det lugnt men kommer bara bli ännu deppigare om jag inte gör nått alls....
Jag ska stanna kvar i Sverige hela lovet första gången på fan evigheter och jag fyller år i Juli och kommer vara sjukt deppig för att ingen kommer säga grattis x) Sedan MultiCon men liksom alla andra verkar ha planer and I'm like ehhehehhe... orkar inte med serier och mina sommarlov de senaste åren har varit hemska :s

9 maj, 2014 18:04

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Frivolt det undrar jag också D: Måste hitta något att göra för jag orkar inte vara ensam hela lovet för jag blir så sjuuukt deppig av det ;( So if anyone has good ideas don't be afraid to share them ;3


Jaa D: Jag vill ju ändå ha NÅTT att göra. Men är så ju så jävla svårt o få jobb nu för tiden, man blir ju less för mindre lixom -.-

Samma här D: Okej, jag behöver ta det lugnt men kommer bara bli ännu deppigare om jag inte gör nått alls....
Jag ska stanna kvar i Sverige hela lovet första gången på fan evigheter och jag fyller år i Juli och kommer vara sjukt deppig för att ingen kommer säga grattis x) Sedan MultiCon men liksom alla andra verkar ha planer and I'm like ehhehehhe... orkar inte med serier och mina sommarlov de senaste åren har varit hemska :s


ååh D: Äsh nån kompis har du väl hemma? Och din familj?

Samma häär ;O Jag ska iofs till stockholm i slutet av juli men annars har jag noll planer...funderar på att dra till Gotland men det e ju inte länge det heller...

Samma här D:

9 maj, 2014 18:07

Syrup
Elev

Avatar


MizzNina Såklart! Benny & Joon äger ju

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLYIXQRf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff5d0fd6b3e3d89fdee3c1fff5d70625a%2Ftumblr_inline_miw9jpIEaZ1qz4rgp.gif

9 maj, 2014 18:13

Borttagen

Avatar


I can't, att ha romantisk musik i bakgrunden och skriva fanfiction får mig att rulla på golvet av skratt...

9 maj, 2014 18:16

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Syrup:
MizzNina Såklart! Benny & Joon äger ju


Det gör den. Jag har redan funderat på att se den tre gånger den här veckan, men valt bort den då musikaler är lättare att ha igång när man håller på med annat.... ^_^

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

9 maj, 2014 18:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Frivolt det undrar jag också D: Måste hitta något att göra för jag orkar inte vara ensam hela lovet för jag blir så sjuuukt deppig av det ;( So if anyone has good ideas don't be afraid to share them ;3


Jaa D: Jag vill ju ändå ha NÅTT att göra. Men är så ju så jävla svårt o få jobb nu för tiden, man blir ju less för mindre lixom -.-

Samma här D: Okej, jag behöver ta det lugnt men kommer bara bli ännu deppigare om jag inte gör nått alls....
Jag ska stanna kvar i Sverige hela lovet första gången på fan evigheter och jag fyller år i Juli och kommer vara sjukt deppig för att ingen kommer säga grattis x) Sedan MultiCon men liksom alla andra verkar ha planer and I'm like ehhehehhe... orkar inte med serier och mina sommarlov de senaste åren har varit hemska :s


ååh D: Äsh nån kompis har du väl hemma? Och din familj?

Samma häär ;O Jag ska iofs till stockholm i slutet av juli men annars har jag noll planer...funderar på att dra till Gotland men det e ju inte länge det heller...

Samma här D:


Vad skall du göra på Gotland? :3 Är därifrån så brukar spendera semestertiderna där, även om det inte blir lika ofta längre. Saknar min gamla ö..

9 maj, 2014 18:17

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.double.net%2Fads%2Fklanningar.gif

DEN HÄR REKLAMEN TAR KÅL PÅ MIG!!!

9 maj, 2014 18:18

Borttagen

Avatar

+1



Såg precis att Studio Ghibli skall göra en animeserie om Ronja rövardotter.


This is awsomeness..

9 maj, 2014 18:22

Frivolt
Elev

Avatar


MTEL Jag tänkte jag skulle hälsa på min kompis som bor där

Åååh, vilken lyx o va därifrån! Jag var där för första gången förra året och jag blev så kär i den där ön ♥

9 maj, 2014 18:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
MTEL Jag tänkte jag skulle hälsa på min kompis som bor där

Åååh, vilken lyx o va därifrån! Jag var där för första gången förra året och jag blev så kär i den där ön ♥


Vet säkert vem kompisen är, du vet.. på Gotland är vi alla släkt med varandra ;p Nääe, men har fått höra en del sånt där av folk här i Stockholm -,- det är faktiskt ingen incesthåla och otroligt nog finns det förbindelser till fastlandet..

Det är mysigt på somrarna i alla fall

9 maj, 2014 18:31

1 2 3 ... 16539 16540 16541 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.