@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Grendel har släppt en ny version av ett gammalt album, på Spotify, och jag fick inspiration ♥
9 maj, 2014 17:12 |
|
Syrup
Elev |
Min lillebror kallar mig alltid antingen för baconfläsk eller fläskkotlett... Frågade honom nyss varför och han sa att det bara var för skojs skull, and well, it kinda is xD För han kan inte uttala det rätt xD
9 maj, 2014 17:20 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag vill ha nåt gott, men de är 3 km till butiken, det regnar och jag är supertrött...
9 maj, 2014 17:29 |
|
Trädkatten
Elev |
Hur min Fredag kväll blir;
Kompis tvingar mig att stanna efter skolan i 10 min Går hem Ser en katt Är bara tvungen att följa efter Katt blir skit rädd för stor klumpig människa Katt springer iväg Springer efter Känner sig fånig och börjar gå hem igen Kommer hem Duschar Blir irriterad över att mitt hår aldrig torkar Blir plötsligt super pepp På grund av att jag ska sova över hos en kompis Tillsammans med två andra kompisar Känner sig super glad i flera timmar Inser att jag måste packa Alldeles för laaaat Orkar inteeeeee Så skriver det här istället
9 maj, 2014 17:38 |
|
Borttagen
|
Nu när folk skriver om sina fredagar... hur min blir.
Tja, jag vet egentligen inte. Vänta på killen Få veta att han inte kan komma, etc Titta på Harry Potter Somna till på slutet Skriva på min fanfiction Lyssna på musik Ta medicin Däcka 30 minuter efter att jag har tagit min medicin 9 maj, 2014 17:40 |
|
Borttagen
|
Weeeell...
Min fredag ehe: Skola Gå hem Göra glass Titta på Glee Vara tvungen att vara social på middag Titta på Let's Dance Fooo Läsa Inte kunna sova Lyssna på musik Ja........................ 9 maj, 2014 17:44 |
|
Frivolt
Elev |
Vad kan man göra i sommar, om man varken ska plugga eller jobba? D:
Kollade lite sommarkurser och det fanns en del roliga men då var de på avancerad nivå och man behövde ha läst en massa saker som jag inte har gjort D: Och för att jag älskar att härmas, min fredag: Vakna Se att det att det är riktigt grått väder ute och besluta att stanna inomhus hela dagen. Kolla klart på Prayers for Bobby och gråta massor i slutet. Äta pizza till middag Vänta på att Let's Dance ska börka Se hockey medans Kanske se en film eller serie sen. Sova 9 maj, 2014 17:48 |
|
Borttagen
|
Frivolt det undrar jag också D: Måste hitta något att göra för jag orkar inte vara ensam hela lovet för jag blir så sjuuukt deppig av det ;( So if anyone has good ideas don't be afraid to share them ;3
9 maj, 2014 17:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt det undrar jag också D: Måste hitta något att göra för jag orkar inte vara ensam hela lovet för jag blir så sjuuukt deppig av det ;( So if anyone has good ideas don't be afraid to share them ;3 Jaa D: Jag vill ju ändå ha NÅTT att göra. Men är så ju så jävla svårt o få jobb nu för tiden, man blir ju less för mindre lixom -.- Samma här D: Okej, jag behöver ta det lugnt men kommer bara bli ännu deppigare om jag inte gör nått alls.... 9 maj, 2014 17:59 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Precis! Jo, jag tror det. Eller nej, stryk det. Hittade preliminärdatum för dvd-ustläpp. 2014-08-06 Suck... MEN ÅH. Nu ger du mig idéer! Ska nog titta år efter år, känns så... smart. Men. Det är ju tre (!!!) månader kvar. Plåga. *fniss* Det är kul. Att ge dig idéer Och att se filmer med en skådis i ordning så att säga. Utveckling osv, du vet. JAG VET D: Blir ledsen... Absolut :3 Sen funderar jag på att se alla i alfabetisk ordning också... undrar hur det skulle gå! Oh. Den ordningen har jag aldrig tänkt på. ^_^ *kom att tänka på den när jag nyss sorterade mina dvd-filmer i alfabetisk ordning...* XD Jag förstod nästan det. Och nu fick jag ju problem. Red Dragon eller Benny & Joon (Damn you Syrup signaturer som ger mig beslutsångest "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 maj, 2014 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen