Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16538 16539 16540 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Grendel har släppt en ny version av ett gammalt album, på Spotify, och jag fick inspiration ♥

9 maj, 2014 17:12

Syrup
Elev

Avatar


Min lillebror kallar mig alltid antingen för baconfläsk eller fläskkotlett... Frågade honom nyss varför och han sa att det bara var för skojs skull, and well, it kinda is xD För han kan inte uttala det rätt xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLYIXQRf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff5d0fd6b3e3d89fdee3c1fff5d70625a%2Ftumblr_inline_miw9jpIEaZ1qz4rgp.gif

9 maj, 2014 17:20

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag vill ha nåt gott, men de är 3 km till butiken, det regnar och jag är supertrött...

9 maj, 2014 17:29

Trädkatten
Elev

Avatar

+1


Hur min Fredag kväll blir;

Kompis tvingar mig att stanna efter skolan i 10 min
Går hem
Ser en katt
Är bara tvungen att följa efter
Katt blir skit rädd för stor klumpig människa
Katt springer iväg
Springer efter
Känner sig fånig och börjar gå hem igen
Kommer hem
Duschar
Blir irriterad över att mitt hår aldrig torkar
Blir plötsligt super pepp
På grund av att jag ska sova över hos en kompis
Tillsammans med två andra kompisar
Känner sig super glad i flera timmar
Inser att jag måste packa
Alldeles för laaaat
Orkar inteeeeee
Så skriver det här istället

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

9 maj, 2014 17:38

Borttagen

Avatar


Nu när folk skriver om sina fredagar... hur min blir.

Tja, jag vet egentligen inte.
Vänta på killen
Få veta att han inte kan komma, etc
Titta på Harry Potter
Somna till på slutet
Skriva på min fanfiction
Lyssna på musik
Ta medicin
Däcka 30 minuter efter att jag har tagit min medicin

9 maj, 2014 17:40

Borttagen

Avatar


Weeeell...

Min fredag ehe:

Skola
Gå hem
Göra glass
Titta på Glee
Vara tvungen att vara social på middag
Titta på Let's Dance Fooo
Läsa
Inte kunna sova
Lyssna på musik

Ja........................

9 maj, 2014 17:44

Frivolt
Elev

Avatar


Vad kan man göra i sommar, om man varken ska plugga eller jobba? D:

Kollade lite sommarkurser och det fanns en del roliga men då var de på avancerad nivå och man behövde ha läst en massa saker som jag inte har gjort D:


Och för att jag älskar att härmas, min fredag:

Vakna
Se att det att det är riktigt grått väder ute och besluta att stanna inomhus hela dagen.
Kolla klart på Prayers for Bobby och gråta massor i slutet.
Äta pizza till middag
Vänta på att Let's Dance ska börka
Se hockey medans
Kanske se en film eller serie sen.
Sova

9 maj, 2014 17:48

Borttagen

Avatar


Frivolt det undrar jag också D: Måste hitta något att göra för jag orkar inte vara ensam hela lovet för jag blir så sjuuukt deppig av det ;( So if anyone has good ideas don't be afraid to share them ;3

9 maj, 2014 17:57

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Frivolt det undrar jag också D: Måste hitta något att göra för jag orkar inte vara ensam hela lovet för jag blir så sjuuukt deppig av det ;( So if anyone has good ideas don't be afraid to share them ;3


Jaa D: Jag vill ju ändå ha NÅTT att göra. Men är så ju så jävla svårt o få jobb nu för tiden, man blir ju less för mindre lixom -.-

Samma här D: Okej, jag behöver ta det lugnt men kommer bara bli ännu deppigare om jag inte gör nått alls....

9 maj, 2014 17:59

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Borttagen:

Precis!
Jo, jag tror det. Eller nej, stryk det.
Hittade preliminärdatum för dvd-ustläpp.
2014-08-06

Suck...


MEN ÅH.
Nu ger du mig idéer!
Ska nog titta år efter år, känns så... smart.


Men. Det är ju tre (!!!) månader kvar. Plåga.

*fniss* Det är kul. Att ge dig idéer Och att se filmer med en skådis i ordning så att säga. Utveckling osv, du vet.


JAG VET D:
Blir ledsen...

Absolut :3
Sen funderar jag på att se alla i alfabetisk ordning också... undrar hur det skulle gå!


Oh. Den ordningen har jag aldrig tänkt på. ^_^


*kom att tänka på den när jag nyss sorterade mina dvd-filmer i alfabetisk ordning...* XD


Jag förstod nästan det. Och nu fick jag ju problem. Red Dragon eller Benny & Joon (Damn you Syrup signaturer som ger mig beslutsångest )..............

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

9 maj, 2014 18:04

1 2 3 ... 16538 16539 16540 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.