@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Nu ska jag ut i regnet och troligen hoppa i vattenpölar bara för att jag kan xD Nej men bara jag som får grym lust att dansa och hoppa runt lite och sjunga "I'm singing in the rain." gjorde det faktiskt på stan en gång xD Åååh! hade vi bott närmare varandra hade jag lätt frågat om jag fick följa med Själv hade jag tänkt stanna inne hela dagen, förutom när jag ska gå och köpa pizza på pizzerian som ligger typ 10 meter från mitt hus xD Hade vart underbart :3 Vill ha någon kul typ nära ju xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 15:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Eller hur? ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! IIIH! Fick jag lite lust att se Red Dragon nu tro?! Nää... tror inte det Men du får mig att se The Grand Budapest Hotel ju, med din forumsignatur! Annars så vill jag ha sommarlov så jag kan se alla Ralph-filmer utan dåligt samvete. Jag har också lust att se TGBH igen. Sooo bad. Fast i en bekväm soffa med en varm katt och massa kaffe istället för i en relativt obekväm biofåtölj. Borde inte den släppas på dvd snart eller? Ska du kolla på dem i kronologisk ordning efter inspelningsår då? Det borde jag göra. Nu fick jag lust att göra det. Hrm... Precis! Jo, jag tror det. Eller nej, stryk det. Hittade preliminärdatum för dvd-ustläpp. 2014-08-06 Suck... MEN ÅH. Nu ger du mig idéer! Ska nog titta år efter år, känns så... smart. 9 maj, 2014 15:47 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Precis! Jo, jag tror det. Eller nej, stryk det. Hittade preliminärdatum för dvd-ustläpp. 2014-08-06 Suck... MEN ÅH. Nu ger du mig idéer! Ska nog titta år efter år, känns så... smart. Men. Det är ju tre (!!!) månader kvar. Plåga. *fniss* Det är kul. Att ge dig idéer Och att se filmer med en skådis i ordning så att säga. Utveckling osv, du vet. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 maj, 2014 15:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Precis! Jo, jag tror det. Eller nej, stryk det. Hittade preliminärdatum för dvd-ustläpp. 2014-08-06 Suck... MEN ÅH. Nu ger du mig idéer! Ska nog titta år efter år, känns så... smart. Men. Det är ju tre (!!!) månader kvar. Plåga. *fniss* Det är kul. Att ge dig idéer Och att se filmer med en skådis i ordning så att säga. Utveckling osv, du vet. JAG VET D: Blir ledsen... Absolut :3 Sen funderar jag på att se alla i alfabetisk ordning också... undrar hur det skulle gå! 9 maj, 2014 15:57 |
|
Ithrenniel
Elev |
9 maj, 2014 16:11 |
|
Borttagen
|
Hur min Fredag kväll blir;
Läser lite Fangirlar Läser ännu mer Sitter och försöker smälta allting Fangirlar lite mer Ser på ett Vampire Diaires avsnitt Läsa mer Läsa mer Läsa mer Se på en film med familjen Läsa mer Läsa mer Läsa mer Läst klart boken Fangirlar hela natten efter slutet Ser framimot att börja! 9 maj, 2014 16:14 |
|
Borttagen
|
9 maj, 2014 16:19 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Precis! Jo, jag tror det. Eller nej, stryk det. Hittade preliminärdatum för dvd-ustläpp. 2014-08-06 Suck... MEN ÅH. Nu ger du mig idéer! Ska nog titta år efter år, känns så... smart. Men. Det är ju tre (!!!) månader kvar. Plåga. *fniss* Det är kul. Att ge dig idéer Och att se filmer med en skådis i ordning så att säga. Utveckling osv, du vet. JAG VET D: Blir ledsen... Absolut :3 Sen funderar jag på att se alla i alfabetisk ordning också... undrar hur det skulle gå! Oh. Den ordningen har jag aldrig tänkt på. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 maj, 2014 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Precis! Jo, jag tror det. Eller nej, stryk det. Hittade preliminärdatum för dvd-ustläpp. 2014-08-06 Suck... MEN ÅH. Nu ger du mig idéer! Ska nog titta år efter år, känns så... smart. Men. Det är ju tre (!!!) månader kvar. Plåga. *fniss* Det är kul. Att ge dig idéer Och att se filmer med en skådis i ordning så att säga. Utveckling osv, du vet. JAG VET D: Blir ledsen... Absolut :3 Sen funderar jag på att se alla i alfabetisk ordning också... undrar hur det skulle gå! Oh. Den ordningen har jag aldrig tänkt på. ^_^ *kom att tänka på den när jag nyss sorterade mina dvd-filmer i alfabetisk ordning...* XD 9 maj, 2014 16:27 |
|
Siriusis
Elev |
https://www.youtube.com/watch?v=SaolVEJEjV4
hon är helt underbar ♥3 Hai 9 maj, 2014 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen