@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 maj, 2014 14:05 |
|
Chaemy
Elev |
Nu är det snart dags för mig att gå. Jag kommer att sakna er, men det är det bästa för mig. Men inte riktigt än.
9 maj, 2014 14:14 |
|
MizzNina
Elev |
Tänk vilka få ord som behövs för att hitta de bästa vännerna. ♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 maj, 2014 14:38 |
|
Borttagen
|
9 maj, 2014 14:45 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Eller hur? ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! IIIH! Fick jag lite lust att se Red Dragon nu tro?! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 maj, 2014 14:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Eller hur? ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! IIIH! Fick jag lite lust att se Red Dragon nu tro?! Nää... tror inte det Men du får mig att se The Grand Budapest Hotel ju, med din forumsignatur! Annars så vill jag ha sommarlov så jag kan se alla Ralph-filmer utan dåligt samvete. 9 maj, 2014 14:49 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Borttagen: Eller hur? ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! IIIH! Fick jag lite lust att se Red Dragon nu tro?! Nää... tror inte det Men du får mig att se The Grand Budapest Hotel ju, med din forumsignatur! Annars så vill jag ha sommarlov så jag kan se alla Ralph-filmer utan dåligt samvete. Jag har också lust att se TGBH igen. Sooo bad. Fast i en bekväm soffa med en varm katt och massa kaffe istället för i en relativt obekväm biofåtölj. Borde inte den släppas på dvd snart eller? Ska du kolla på dem i kronologisk ordning efter inspelningsår då? Det borde jag göra. Nu fick jag lust att göra det. Hrm... "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 maj, 2014 15:00 |
|
Borttagen
|
Jag har glass i glassmaskinen. Ifall någon var intresserad.
Det var iskallt på idrotten. Och sedan började det regna. Vi gjorde någonting som hette 48:an... som jag inte alls klarade på 48 sekunder. D: 9 maj, 2014 15:23 |
|
Vildvittra
Elev |
Nu ska jag ut i regnet och troligen hoppa i vattenpölar bara för att jag kan xD
Nej men bara jag som får grym lust att dansa och hoppa runt lite och sjunga "I'm singing in the rain." gjorde det faktiskt på stan en gång xD ![]() "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 15:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Nu ska jag ut i regnet och troligen hoppa i vattenpölar bara för att jag kan xD Nej men bara jag som får grym lust att dansa och hoppa runt lite och sjunga "I'm singing in the rain." gjorde det faktiskt på stan en gång xD Åååh! hade vi bott närmare varandra hade jag lätt frågat om jag fick följa med Själv hade jag tänkt stanna inne hela dagen, förutom när jag ska gå och köpa pizza på pizzerian som ligger typ 10 meter från mitt hus xD 9 maj, 2014 15:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen