@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fiuq
Elev |
Nbsawks har 2 nationella, 1 vanligt prov och en rätt viktig grej på idrotten idag men mår skit. Asnljbsjk.
Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 9 maj, 2014 09:55 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nattisa: Tänkte börja blogga ;3 Någon som vet vilken sida som är bäst att blogga på? ^^ Själv har jag bloggat på blogspot sen 2007 Använder blogg.se men blogspot är säkerligen bra den med, föregående talares blogg är fin Personligen tycker jag att blogspot är bäst (Har använt blogspot, blogg.se, nattstad, och några andra) Jag använde blogg.se när jag bloggade, de har även en ganska bra app om man gillar att blogga även när man inte sitter vid datorn.
9 maj, 2014 10:21 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 13:03 |
|
trolltand
Elev |
Min katt ligger och snarkar i sängen. Så jäkla söt att jag vill äta upp henne.
It's gonna be fun on a bun - in space!
9 maj, 2014 13:17 |
|
Frivolt
Elev |
9 maj, 2014 13:22 |
|
Vildvittra
Elev |
Undrar om katten eller du vinner "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 13:25 |
|
Frivolt
Elev |
9 maj, 2014 13:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag tror tyvärr att hon skulle vinna x) Har en sådan känsla jag med xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 maj, 2014 13:36 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Jag tror tyvärr att hon skulle vinna x) Har en sådan känsla jag med xD haha jaa xD hon kan mycket som jag inte kan, plus att hon är liten och snabb! Och så har hon klor.... 9 maj, 2014 13:38 |
|
Borttagen
|
9 maj, 2014 13:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen