Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16534 16535 16536 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Fiuq
Elev

Avatar


Skrivet av Nattisa:
Tänkte börja blogga ;3 Någon som vet vilken sida som är bäst att blogga på? ^^

Tycker blogg.se är bäst (har testat de flesta stora som finns)

Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;)

9 maj, 2014 01:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nattisa:
Tänkte börja blogga ;3 Någon som vet vilken sida som är bäst att blogga på? ^^


Själv har jag bloggat på blogspot sen 2007

9 maj, 2014 03:47

The Noble Lion
Elev

Avatar


Vet inte om jag vill åka hem eller om jag vill stanna..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

9 maj, 2014 07:08

baramin
Elev

Avatar


sitter och tittar på när mina klassisar spelar biljard och vill mest sova. och egentligen är det två och en halv timme tills jag behöver vara i skolan. what is my life.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

9 maj, 2014 08:02

Fourma
Elev

Avatar


Jag känner mig dissad när den jag chattar med inte skriver smileys x)

Vi har äcklig lunch idag o.o

9 maj, 2014 08:03

Afturelding
Elev

Avatar


Insåg att jag inte har ebayshoppat på säkert en månad, så nu vet jag vad jag ska göra idag.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F01%2F9e%2F37%2F019e372d33b1b85d14107fd5203da975.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F2f%2F2d%2Fe52f2d31911903427cc015fc3631fe4d.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi67.tinypic.com%2F2mc97gg.jpg

9 maj, 2014 08:04

Borttagen

Avatar


Jag hatar det här. Har tid till neurologen på måndag, men då har jag engelska nationella. Jag skulle behöva gå efter halva tiden för att hinna...

lfsjklajklfajfkajk fa

9 maj, 2014 08:09

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nattisa:
Tänkte börja blogga ;3 Någon som vet vilken sida som är bäst att blogga på? ^^


Själv har jag bloggat på blogspot sen 2007


Använder blogg.se men blogspot är säkerligen bra den med, föregående talares blogg är fin

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

9 maj, 2014 08:29

Borttagen

Avatar


Usch. Jag hatar att vara sjuk, framför allt när man har så där jätteont i halsen och inga tabletter hjälper. :'(

9 maj, 2014 08:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nattisa:
Tänkte börja blogga ;3 Någon som vet vilken sida som är bäst att blogga på? ^^


Själv har jag bloggat på blogspot sen 2007


Använder blogg.se men blogspot är säkerligen bra den med, föregående talares blogg är fin


Personligen tycker jag att blogspot är bäst
(Har använt blogspot, blogg.se, nattstad, och några andra)

9 maj, 2014 09:16

1 2 3 ... 16534 16535 16536 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.