@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Ja eller hur! De har tydligen någon "Visa gamla serier." sak på Disney Channel vilket jag uppskattar c: Have no idea what this is^ ![]() Du har bara inte haft de rätta kanalerna xD I've never had Disney Channel. Or Nickelodeon, or Cartoon Network... 8 maj, 2014 23:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Ja eller hur! De har tydligen någon "Visa gamla serier." sak på Disney Channel vilket jag uppskattar c: Tror knappast vi har Disney Channel längre men jag saknar alla de äldre programmen, nu är alla skitdåliga ju. :< "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 maj, 2014 23:34 |
|
Nattisa
Elev |
9 maj, 2014 00:37 |
|
Fiuq
Elev |
Men grattis, välkommen till klubben Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 9 maj, 2014 00:47 |
|
Nattisa
Elev |
9 maj, 2014 00:49 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Nattisa: Samma här Yey, kommer nog vara dödstrött imon igen bara för detta. Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 9 maj, 2014 00:52 |
|
Nattisa
Elev |
Skrivet av Fiuq: Skrivet av Nattisa: Samma här Yey, kommer nog vara dödstrött imon igen bara för detta. Jag med.. Men har i alla fall inte skola imon ![]()
9 maj, 2014 00:53 |
|
Borttagen
|
9 maj, 2014 00:53 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Nattisa: Skrivet av Fiuq: Skrivet av Nattisa: Samma här Yey, kommer nog vara dödstrött imon igen bara för detta. Jag med.. Men har i alla fall inte skola imon Lyckos dig, har nationella imon men jag orkar fan inte leva i nån verklighet. Vill vara hemma och kunna göra vad jag vill. Skrivet av Borttagen: Natt? Det är väl inte natt förrän klockan är över 3? Haha, ne för mig är de natt mellan 0:00-07:00 på vardagar och på helger/lov/lediga dagar är de natt 03:00-15:00 Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 9 maj, 2014 00:58 |
|
Nattisa
Elev |
9 maj, 2014 01:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen