@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Jag önskar att alla mugglisar bara kunde samlas i ett stort Hogwartsslott och leva sina liv där. Det skulle vara så himla underbart. Alla mugglisar verkar så snälla och trevlig, mycket bättre än människorna man träffar i verkliga livet. ^^ Jag hade inte bangat! Lät som en ganska awesome idé faktiskt men jag kommer nog aldrig ha råd med ett slott ------------------------------ Idag fick jag reda på att man kan få träningsvärk/satans ont i tumleden/sidan av handleden om man virkar för mycket
8 maj, 2014 21:59 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Idag har jag joggat 5 km på gympan OCH haft match.. Jag känner inte mina ben och jag höll på att spy efter gympan. Hur tusan ska det här gå imorgon?
8 maj, 2014 22:01 |
|
Chaemy
Elev |
Jag känner det på mig. Snart är det dags att lämna mugglarportalen och börja leva. Usch, vad jobbigt det kommer bli att lämna alla...
8 maj, 2014 22:32 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Jag önskar att alla mugglisar bara kunde samlas i ett stort Hogwartsslott och leva sina liv där. Det skulle vara så himla underbart. Alla mugglisar verkar så snälla och trevlig, mycket bättre än människorna man träffar i verkliga livet. ^^ Gärna för mig, verkar awesome! Skrivet av yerAwizardThea: Idag har jag joggat 5 km på gympan OCH haft match.. Jag känner inte mina ben och jag höll på att spy efter gympan. Hur tusan ska det här gå imorgon? Cyklade 17 km idag och ska ha idrott (orgentering) imon där vi springer ca 3 km. Hum hur ska man orka? Har redan spytt för jag är för ovan att träna så Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 8 maj, 2014 22:46 |
|
cikki
Elev |
Jaaaaaaaaa Österrike kom vidare i Eurovision! C:
Hihi. 8 maj, 2014 23:10 |
|
Solkatten
Elev |
Åh det var längesedan man såg det! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 maj, 2014 23:23 |
|
Vildvittra
Elev |
Ja eller hur! De har tydligen någon "Visa gamla serier." sak på Disney Channel vilket jag uppskattar c: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 maj, 2014 23:25 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Ja eller hur! De har tydligen någon "Visa gamla serier." sak på Disney Channel vilket jag uppskattar c: Have no idea what this is^ ![]()
8 maj, 2014 23:29 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Ja eller hur! De har tydligen någon "Visa gamla serier." sak på Disney Channel vilket jag uppskattar c: Have no idea what this is^ ![]() Du har bara inte haft de rätta kanalerna xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 maj, 2014 23:31 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Ja eller hur! De har tydligen någon "Visa gamla serier." sak på Disney Channel vilket jag uppskattar c: Have no idea what this is^ ![]() Du har bara inte haft de rätta kanalerna xD Jag var troligen ute och täljde saker i skogen eller tittade på designprogram när detta gick
8 maj, 2014 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen