@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potterflicka
Elev |
Jag sitter och pratar om viktiga saker med Jenny.
Fast hon snackar bara om att hon gjort en snögubbe. #bästavänsomalltidlyssnarpåminaproblem jännii 8 maj, 2014 20:57 |
|
jännii
Elev |
Skrivet av potterflicka: Jag sitter och pratar om viktiga saker med Jenny. Fast hon snackar bara om att hon gjort en snögubbe. #bästavänsomalltidlyssnarpåminaproblem jännii vem kan säga nej till snögubbar? #sägjatillsnögubbarochnejtilldroger after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone' 8 maj, 2014 20:59 |
|
Fellrendión
Elev |
Vänd på 9:an så vet du vilken klass jag går i. Seriöst. Jag var på biblioteket tidigare idag och den som jobbade där frågade om jag gick i 9:an och jag går i 6:an. Hur får man för sig det? O_o
Nog för att jag är lång... men inte ser jag väl ut som en 15-16:åring...?!
8 maj, 2014 21:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Vänd på 9:an så vet du vilken klass jag går i. Seriöst. Jag var på biblioteket tidigare idag och den som jobbade där frågade om jag gick i 9:an och jag går i 6:an. Hur får man för sig det? O_o Nog för att jag är lång... men inte ser jag väl ut som en 15-16:åring...?! Whoot?! :O Går du bara i sexan?!?! Jag trodde du var mycket äldre, typ 16-17 kanske :O Vilken chock xD 8 maj, 2014 21:22 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 8 maj, 2014 21:25 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: Vänd på 9:an så vet du vilken klass jag går i. Seriöst. Jag var på biblioteket tidigare idag och den som jobbade där frågade om jag gick i 9:an och jag går i 6:an. Hur får man för sig det? O_o Nog för att jag är lång... men inte ser jag väl ut som en 15-16:åring...?! Whoot?! :O Går du bara i sexan?!?! Jag trodde du var mycket äldre, typ 16-17 kanske :O Vilken chock xD HAHA! Jag tar det som en komplimang ändå! ;D
8 maj, 2014 21:28 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: Vänd på 9:an så vet du vilken klass jag går i. Seriöst. Jag var på biblioteket tidigare idag och den som jobbade där frågade om jag gick i 9:an och jag går i 6:an. Hur får man för sig det? O_o Nog för att jag är lång... men inte ser jag väl ut som en 15-16:åring...?! Whoot?! :O Går du bara i sexan?!?! Jag trodde du var mycket äldre, typ 16-17 kanske :O Vilken chock xD HAHA! Jag tar det som en komplimang ändå! ;D Hahah vad braa 8 maj, 2014 21:32 |
|
Borttagen
|
Jag fick just hem Sätt mig i brand!
Fangirlar sönder right now :' 8 maj, 2014 21:33 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag önskar att alla mugglisar bara kunde samlas i ett stort Hogwartsslott och leva sina liv där. Det skulle vara så himla underbart. Alla mugglisar verkar så snälla och trevlig, mycket bättre än människorna man träffar i verkliga livet. ^^
![]()
8 maj, 2014 21:43 |
|
Borttagen
|
Jag och en kompis gick och storhandlade. Det blev fyra kassar, en ryggsäck och en dragväska fulla med saker + storpack toapapper. Till bärhjälp hade vi en cykel som vi lastade full. Ännu en seger mot bilsamhället!
8 maj, 2014 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen