@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag är så jävla trött på denna skolan. Högstadiet suger.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2012 11:47 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag är så jävla trött på denna skolan. Högstadiet suger. Hey!! Lågstadiet suger också. speech! 17 jan, 2012 11:51 |
|
Twix
Elev |
Ofc 8D Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Solkatten: Jag är så jävla trött på denna skolan. Högstadiet suger. Hey!! Lågstadiet suger också. Och mellanstadiet. 17 jan, 2012 12:17 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Twix: Ofc 8D Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Solkatten: Jag är så jävla trött på denna skolan. Högstadiet suger. Hey!! Lågstadiet suger också. Och mellanstadiet. Vet ni vad? Det suger att ha slutat alla skolor och vara arbetslös också
17 jan, 2012 12:19 |
|
MizzNina
Elev |
GOSH! Kan den där förbannade sotaren komma snart, så jag kan få återgå till att faktiskt göra det jag ska idag.
Jag hatar att vänta på folk. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jan, 2012 12:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Twix: Ofc 8D Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Solkatten: Jag är så jävla trött på denna skolan. Högstadiet suger. Hey!! Lågstadiet suger också. Och mellanstadiet. Jag skulle gå på mellanstadiet om jag bodde i sverige, för Finland har inte uppfunnit mellanstadium än -.- speech! 17 jan, 2012 12:20 |
|
Solkatten
Elev |
Lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet. Vänta, är högstadiet när man går på gymnasiet?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2012 13:03 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Solkatten: Lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet. Vänta, är högstadiet när man går på gymnasiet? Nä, då är det väl gymnasiet. Lågstadiet: 1-3 klass Mellanstadiet: 4-6 klass Högstadiet: 7-9 klass speech! 17 jan, 2012 13:16 |
|
Solkatten
Elev |
Ok
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
Apropå ingenting så är chokladbollar jäääättegott ! :] ♥
17 jan, 2012 14:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen