Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: känns som att inte så värst många visar upp sig med bar överkropp inför en hel klass sådär.. så det kanske blir en litet failat labbSkrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: varför? När jag gjorde EKG fick jag behålla bh;n på. På måndag ska vi ha EKG-labb. Fullständigt EKG. Dvs ta av sig allt på överkroppen och låta labbpartnern leta efter rätt ställen att sätta elektrodern på genom att räkna revben och eventuellt lyfta på brösten. EH?? Aldrig! Vet inte :o Får väl se! Kanske beror på hur det är byggt.. Jag tänker då inte lägga mig där ^^ 15 apr, 2015 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: känns som att inte så värst många visar upp sig med bar överkropp inför en hel klass sådär.. så det kanske blir en litet failat labb Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: varför? När jag gjorde EKG fick jag behålla bh;n på. På måndag ska vi ha EKG-labb. Fullständigt EKG. Dvs ta av sig allt på överkroppen och låta labbpartnern leta efter rätt ställen att sätta elektrodern på genom att räkna revben och eventuellt lyfta på brösten. EH?? Aldrig! Vet inte :o Får väl se! Kanske beror på hur det är byggt.. Jag tänker då inte lägga mig där ^^ Njae vi är redan indelade i labbgrupperna och under själva labben blir vi indelade i ännu mindre kanske 3-4 st max 15 apr, 2015 21:15 |
|
Frivolt
Elev |
Fefo har varit nere jättelänge nu och jag tror inte att det kommer börja fungera igen
Det betyder att det är slutet för min älskade användare Niona, som har följt med mig enda sen hoggy-tiden, som var min allra första medlem på Hoggy! Den användaren som min barndomskompis hjälpte mig att fixa, min barndomskompis som tog sitt liv för några år sen... Jag har både älskat och tröttnat på Niona, men nu...känns som SÅ tråkigt på ett sätt! Min gamla trogna användare! Hade en tanke att ta bort Frivolt och göra en ny Niona istället om fefo la ner men det tänker jag inte göra längre. Frivolt är ett nytt kapitel, typ! Niona är mitt fantastiska minne från förr! Vila i frid Niona, vi kankse ses nån gång i framtiden igen ♥ (Niona är alltså min användare på fefo och hoggy, inte en person xD ) 16 apr, 2015 11:03 |
|
Chaemy
Elev |
16 apr, 2015 17:09 |
|
Borttagen
|
Det känns inte som att jag fötjänar hjälp och borde klara det själv. Jag har ju bara varit inlagd en gång och har bara ett lätt självskade beteende nu mera. Det känns typ inte allvarligt nog för att jag skulle förtjäna att gå till en psykolog. jag tar ju bara upp deras tid... och medicinerna kostar för min familj och jag äter 12 piller om dagen så det blir mycket. Aja jag kan aldrig riktigt acceptera att jag borde ha hjälp av psykolog och kurator och jag kommer aldrig berätta nog för att dom ska lägga in mig igen, någon annan kanske behöver platsen bättre...
Sen så vill kuratorn att jag ska gå med i en stödgrupp som hon ska starta i skolan. "jag vet att du inte vill men jag vill ha med dig" Jag vill verkligen inte, kan jag bara vägra? Jag ser inte hur det ska hjälpa mig med min självkänsla som redan är sjukt låg. Jag funderar på om jag ens har rätt att existera ibland. borde jag kanske bara ta livet av mig, så det blir lättare för andra. Jag är ju bara ett problem. Ett stort jävla problem. Klarar inte ens att gå in till special pedagogen för att det satt någon mer där. Jag liksom bara flydde, som jag gjorde med tandläkaren i tisdags. Ja lite så jag har kännt omk mig själv väldigt länge, behövde få ur mig det. 16 apr, 2015 20:07 |
|
Epiphany
Elev |
Jag hatar dig Knut, din snikna lille drakhandlare.
17 apr, 2015 15:03 |
|
nymphglitter
Elev |
17 apr, 2015 17:12 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
17 apr, 2015 21:38 |
|
Borttagen
|
CW/TW mat, motion, social ångest osv.
Spoiler: Tryck här för att visa! 17 apr, 2015 22:56 |
|
Dream
Elev |
17 apr, 2015 23:36 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen