@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag älskar chokladgrodekort.♥
http://www.youtube.com/watch?v=y57sYHIDP_Y&list=FLv4RyR1DO1Vij7ae6k18mYQ&index=1&feature=plpp_video speech! 16 jan, 2012 22:47 |
|
Solkatten
Elev |
En tjej dissade mig nyss på msn. Vafan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha min pappas efternamn Svonni.. Är så jäkla less på Jonasson, får alltid heta Johnsson eller Johansson..
16 jan, 2012 22:58 |
|
whirlwinds
Elev |
skulle plugga inför teknikprovet vi har imorgon. tittade på pappret i typ tio minuter utan att fatta någonting, gav upp och skrev till en viss människa i facebookchatten istället. I REGRET NOTHING
16 jan, 2012 22:58 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har typ ont i halsen...
without something there is no nothing 16 jan, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Usch, det är verkligen inte roligt. Krya! ♥ 16 jan, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
Jag blev precis tillsammans med killen jag varit på g med sen i somras..
17 jan, 2012 00:57 |
|
Borttagen
|
^Grattis! ;]
17 jan, 2012 05:52 |
|
Borttagen
|
PEOPLE!! Kolla godisbaronen
17 jan, 2012 07:02 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag blev precis tillsammans med killen jag varit på g med sen i somras.. Grattis, vad kul!
![]()
17 jan, 2012 07:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen