Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av jagvetinteriktigt: Jag har massa talfel som gör att jag måste kämpa för att kunna prata alls :CSkrivet av LolFeelings: Skrivet av jagvetinteriktigt: För att jag ska kunna få ett A i engelska borde min dialekt bli mer brittisk, tycker min lärare.Alltså wow. WOW. Har aldrig stött på en så respektlös lärare. Jag ligger tydligen på ett B i engelska (vilket jag tycker är bra, jag är nöjd med det!). Däremot så krävs det tydligen ett mirakel för att jag ska få ett A. Jag behöver i princip en ny hjärna. Det är min lärares ord, jag överdriver inte ens. Det krävs i alla fall inte ett mirakel!
13 apr, 2015 16:29 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av jagvetinteriktigt: Jag har massa talfel som gör att jag måste kämpa för att kunna prata alls :C Skrivet av LolFeelings: Skrivet av jagvetinteriktigt: För att jag ska kunna få ett A i engelska borde min dialekt bli mer brittisk, tycker min lärare.Alltså wow. WOW. Har aldrig stött på en så respektlös lärare. Jag ligger tydligen på ett B i engelska (vilket jag tycker är bra, jag är nöjd med det!). Däremot så krävs det tydligen ett mirakel för att jag ska få ett A. Jag behöver i princip en ny hjärna. Det är min lärares ord, jag överdriver inte ens. Det krävs i alla fall inte ett mirakel! Åh. I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 13 apr, 2015 16:32 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av jagvetinteriktigt: Haha, nej då! :'DSkrivet av LolFeelings: Skrivet av jagvetinteriktigt: Jag har massa talfel som gör att jag måste kämpa för att kunna prata alls :C Skrivet av LolFeelings: Skrivet av jagvetinteriktigt: För att jag ska kunna få ett A i engelska borde min dialekt bli mer brittisk, tycker min lärare.Alltså wow. WOW. Har aldrig stött på en så respektlös lärare. Jag ligger tydligen på ett B i engelska (vilket jag tycker är bra, jag är nöjd med det!). Däremot så krävs det tydligen ett mirakel för att jag ska få ett A. Jag behöver i princip en ny hjärna. Det är min lärares ord, jag överdriver inte ens. Det krävs i alla fall inte ett mirakel! Åh. Det enda mirakel som lär behövas för hos båda är att få bättre lärare i engelska skulle jag tro :3
13 apr, 2015 17:01 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av jagvetinteriktigt: Haha, nej då! :'DSkrivet av LolFeelings: Skrivet av jagvetinteriktigt: Jag har massa talfel som gör att jag måste kämpa för att kunna prata alls :C Skrivet av LolFeelings: Skrivet av jagvetinteriktigt: För att jag ska kunna få ett A i engelska borde min dialekt bli mer brittisk, tycker min lärare.Alltså wow. WOW. Har aldrig stött på en så respektlös lärare. Jag ligger tydligen på ett B i engelska (vilket jag tycker är bra, jag är nöjd med det!). Däremot så krävs det tydligen ett mirakel för att jag ska få ett A. Jag behöver i princip en ny hjärna. Det är min lärares ord, jag överdriver inte ens. Det krävs i alla fall inte ett mirakel! Åh. Det enda mirakel som lär behövas för hos båda är att få bättre lärare i engelska skulle jag tro :3 Det tror jag också, hahaha! I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 13 apr, 2015 17:01 |
|
Fellrendión
Elev |
Doften av gurka hjälper tydligen mot ångest/depression. Det är inget jag tänkt på förrän nu men ÄT GURKA ALLIHOP!!!
13 apr, 2015 18:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Doften av gurka hjälper tydligen mot ångest/depression. Det är inget jag tänkt på förrän nu men ÄT GURKA ALLIHOP!!! 60 spänn kg dyrt ångestdempande. Nej, men seriöst. Jag har käkat 1 gurka om dagen typ, och har inte varit mindre deprimerad i mina dagar för det. Luktar ens gurkor? 13 apr, 2015 18:30 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Doften av gurka hjälper tydligen mot ångest/depression. Det är inget jag tänkt på förrän nu men ÄT GURKA ALLIHOP!!! 60 spänn kg dyrt ångestdempande. Nej, men seriöst. Jag har käkat 1 gurka om dagen typ, och har inte varit mindre deprimerad i mina dagar för det. Luktar ens gurkor? Inte vet jag men man kan ju testa. Tänker man på det och tror på det kanske det funkar, typ som placebo. GURKOR LUKTAR JU JÄTTEGOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X_X
13 apr, 2015 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Doften av gurka hjälper tydligen mot ångest/depression. Det är inget jag tänkt på förrän nu men ÄT GURKA ALLIHOP!!! 60 spänn kg dyrt ångestdempande. Nej, men seriöst. Jag har käkat 1 gurka om dagen typ, och har inte varit mindre deprimerad i mina dagar för det. Luktar ens gurkor? Inte vet jag men man kan ju testa. Tänker man på det och tror på det kanske det funkar, typ som placebo. GURKOR LUKTAR JU JÄTTEGOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X_X The great power of placebo!! Really? Mina gurkor luktar icamöggel ^^ 13 apr, 2015 19:00 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ok så min mamma tvingar mig träffa en psykolog nu pga min sociala ångest. ville bara skriva det nånstans, så kom hit
speech! 14 apr, 2015 06:39 |
|
Borttagen
|
eh kommer skriva en lång text pga skäms att prata med någon om hur jag mår.
tw ätstörningar, själskada, självmord, träning, skola, vikt, ångest, depprision, alkohol Spoiler: Tryck här för att visa! 14 apr, 2015 13:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen