@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥ Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! Yep ♥♥ Ronja: OMG om man fortfarande får posters SÅ KOMMER JAG! JAG SKA SERIÖST SKRAPA IHOP VARENDA KRONA JAG HAR FÖR ATT KÖPA SKIVAN OCH GÅ UPP TILL GRÄNBY I MORRN! Sen har de säkert inte kvar det, men då kan jag bara köpa skivan ♥ Om de har kvar så måste du säga det till mig x) OMG!! DET FINNS TYP POSTERS KVAR OCH SKIVAN KOSTAR BARA 99 KR! GRÄNBY HERE I COOOOOOMMMEEE! *fangirlar typ så mycket att jag grinar* FPODJSGODÖSGJDSÖGGSD. JAG ORKAR INTEEEEEEH! WHAT OMG MÅSTE TITTA OM DET FINNS HÄR OCKSÅ! Annars åker jag till Gränby i helgen, i hope.. x) mEEP.. Ni har ju inte rocks i stockholm XD De kan väl sälja med posters ändå? HAHA, men det gjorde dem inte x) OMG kommer aldrig att få åka till Uppsala bara för att köpa en skiva ... det här kommer att gå så bra ... eller? x) Du kan ju alltid träffa mig samtidigt haha, jaa, är du ledig på lördag? x) Det tror jag, ska åka till pappa i enköping på fredag men jag kan ju ta en buss in till Uppsala igen på lördag så det gör nog inget, kan kolla om Ida är ledig också Haha, awesome! x) Ska kolla om jag kan också ^^ ![]()
16 jan, 2012 21:45 |
|
ginny_ginny
Elev |
16 jan, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥ Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! Yep ♥♥ Ronja: OMG om man fortfarande får posters SÅ KOMMER JAG! JAG SKA SERIÖST SKRAPA IHOP VARENDA KRONA JAG HAR FÖR ATT KÖPA SKIVAN OCH GÅ UPP TILL GRÄNBY I MORRN! Sen har de säkert inte kvar det, men då kan jag bara köpa skivan ♥ Om de har kvar så måste du säga det till mig x) OMG!! DET FINNS TYP POSTERS KVAR OCH SKIVAN KOSTAR BARA 99 KR! GRÄNBY HERE I COOOOOOMMMEEE! *fangirlar typ så mycket att jag grinar* FPODJSGODÖSGJDSÖGGSD. JAG ORKAR INTEEEEEEH! WHAT OMG MÅSTE TITTA OM DET FINNS HÄR OCKSÅ! Annars åker jag till Gränby i helgen, i hope.. x) mEEP.. Ni har ju inte rocks i stockholm XD De kan väl sälja med posters ändå? HAHA, men det gjorde dem inte x) OMG kommer aldrig att få åka till Uppsala bara för att köpa en skiva ... det här kommer att gå så bra ... eller? x) Du kan ju alltid träffa mig samtidigt haha, jaa, är du ledig på lördag? x) Det tror jag, ska åka till pappa i enköping på fredag men jag kan ju ta en buss in till Uppsala igen på lördag så det gör nog inget, kan kolla om Ida är ledig också Haha, awesome! x) Ska kolla om jag kan också ^^ Najshigt, ser redan nu framför mig hur vi typ kommer fangirla sönder efter att vi köpt skivan ♥ 16 jan, 2012 21:47 |
|
9te
Elev |
16 jan, 2012 21:48 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥ Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! Yep ♥♥ Ronja: OMG om man fortfarande får posters SÅ KOMMER JAG! JAG SKA SERIÖST SKRAPA IHOP VARENDA KRONA JAG HAR FÖR ATT KÖPA SKIVAN OCH GÅ UPP TILL GRÄNBY I MORRN! Sen har de säkert inte kvar det, men då kan jag bara köpa skivan ♥ Om de har kvar så måste du säga det till mig x) OMG!! DET FINNS TYP POSTERS KVAR OCH SKIVAN KOSTAR BARA 99 KR! GRÄNBY HERE I COOOOOOMMMEEE! *fangirlar typ så mycket att jag grinar* FPODJSGODÖSGJDSÖGGSD. JAG ORKAR INTEEEEEEH! WHAT OMG MÅSTE TITTA OM DET FINNS HÄR OCKSÅ! Annars åker jag till Gränby i helgen, i hope.. x) mEEP.. Ni har ju inte rocks i stockholm XD De kan väl sälja med posters ändå? HAHA, men det gjorde dem inte x) OMG kommer aldrig att få åka till Uppsala bara för att köpa en skiva ... det här kommer att gå så bra ... eller? x) Du kan ju alltid träffa mig samtidigt haha, jaa, är du ledig på lördag? x) Det tror jag, ska åka till pappa i enköping på fredag men jag kan ju ta en buss in till Uppsala igen på lördag så det gör nog inget, kan kolla om Ida är ledig också Haha, awesome! x) Ska kolla om jag kan också ^^ Najshigt, ser redan nu framför mig hur vi typ kommer fangirla sönder efter att vi köpt skivan ♥ Jaa, jhgkfjhklg det kommer att bli awesome, bara ag får jag på mina föräldrar x) ![]()
16 jan, 2012 21:49 |
|
Tonkss
Elev |
16 jan, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
Liksom.. HA! Jag har Louis som bakgrundsbild på min iPhone och jag har satt iPhonen på "lås-aldrig-läge" så jag har som en liten digital fotoram med en bild på Louis, det ger mitt skrivbord det där lilla extra ♥
16 jan, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
^ Haha kan man ju använda sin telefon till
16 jan, 2012 22:06 |
|
9te
Elev |
16 jan, 2012 22:09 |
|
EmahS
Elev |
Grattis som tusan till Rolf-Göran Bengtsson som vann Jerringpriset! Med en rekordvinst på 44% av rösterna!
16 jan, 2012 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen