Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Mitt jobb har hyrt en biosalong och bjuder alla anställda på bio ikväll, fast and furious. Men jag har verkligen ingen lust att gå. Är sjukt trött, lite huvudvärk och har helt enkelt ingen lust att pallra mig upp till tunnelbanan och åka in.. Men här kommer då min hjärna in och kan omöjligt bestämma att nej, skit i det eller jo, gå kom igen! Så jag har haft ångest hela dagen för vet inte vad jag vill.. Har nu ca 45 min på mig att bestämma och är nära till tårar. Nån som vill byta hjärna med mig?
12 apr, 2015 16:17 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Savi: Mitt jobb har hyrt en biosalong och bjuder alla anställda på bio ikväll, fast and furious. Men jag har verkligen ingen lust att gå. Är sjukt trött, lite huvudvärk och har helt enkelt ingen lust att pallra mig upp till tunnelbanan och åka in.. Men här kommer då min hjärna in och kan omöjligt bestämma att nej, skit i det eller jo, gå kom igen! Så jag har haft ångest hela dagen för vet inte vad jag vill.. Har nu ca 45 min på mig att bestämma och är nära till tårar. Nån som vill byta hjärna med mig? Jag tycker att du ska avstå. Vill du inte så vill du inte och då ska du inte behöva göra det. Så är det bara. Ingen har rätten att tvinga dig.
12 apr, 2015 16:19 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Savi: Mitt jobb har hyrt en biosalong och bjuder alla anställda på bio ikväll, fast and furious. Men jag har verkligen ingen lust att gå. Är sjukt trött, lite huvudvärk och har helt enkelt ingen lust att pallra mig upp till tunnelbanan och åka in.. Men här kommer då min hjärna in och kan omöjligt bestämma att nej, skit i det eller jo, gå kom igen! Så jag har haft ångest hela dagen för vet inte vad jag vill.. Har nu ca 45 min på mig att bestämma och är nära till tårar. Nån som vill byta hjärna med mig? Jag tycker att du ska avstå. Vill du inte så vill du inte och då ska du inte behöva göra det. Så är det bara. Ingen har rätten att tvinga dig. Är väl mer jag själv som typ tvingar mig själv. Att jag borde gå för det kanske kan bli kul. Men ja.. Den här dagen och sitta i en salong med högt ljud i 3 timmar... O andra sidan kanske jag missar något...
12 apr, 2015 16:22 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
vill inte tillbaka till skolan. vill inte tillbaka till all drama. vill inte tillbaka till alla krav. vill inte tillbaka till ångesten. vill inte tillbaka till att känna mig ensam bland alla andra glada människor. vill inte tillbaka.
12 apr, 2015 17:50 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Millson Lovegood: jag hade en dröm inatt jag stod längst fram i kön till mitt favoritband och precis innan insläppet så vägrar alla i kön låta mig stå kvar för att de tycker att jag inte passar in och har varit bitchig vilket jag inte varit... så jag gick därifrån. jag vaknad och grät!! fett patetiskt men ?? typ sant att jag ogillar hur jag ser ut och inte passar in någon stans? vad gör jag? kan man inte ens få komma undan från mobbning i sömnen eller snälla hjärnan chilla!! hatar allt. framförallt mig själv. har haft en liknande dröm!!! för några månader sen, jag drömde att jag skulle på konsert och jag var jättepepp men när jag kom dit var det inga där, så jag frågade en vakt som stod där och hen sa att konserten var inställd eftersom bandet splittrades inatt. hur kunde jag ha missat det??? var jätteledsen när jag vaknade. drömde en annan dröm för någon natt sen som jag skrev upp, lägger den i spoiler då den är lång och inte direkt trevlig samt innehåller en del våld. Spoiler: Tryck här för att visa! alltså har drömt så mycket mardrömmar vet inte varför fy fan vad läskigt! hoppas jag aldrig behöver drömma nåt sånt... har hört att man drömmer mindre om rummet är svalt och har försökt prova detta eftersom jag drömt mkt mardrömmar senaste tiden (inte såna som dina, mest typ äckliga djur som förföljer mig) och tkr det har funkat... eller så har jag bara lurat hjärnan?? idk, iaf hoppas du slipper drömma så igen ♥
12 apr, 2015 19:42 |
|
Borttagen
|
Är jävligt glad att jag inte behöver gå till skolan imorgon. För mycket ångest om allting.
12 apr, 2015 22:53 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Alltså wow. WOW. Har aldrig stött på en så respektlös lärare. Jag ligger tydligen på ett B i engelska (vilket jag tycker är bra, jag är nöjd med det!). Däremot så krävs det tydligen ett mirakel för att jag ska få ett A. Jag behöver i princip en ny hjärna. Det är min lärares ord, jag överdriver inte ens.
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 13 apr, 2015 16:17 |
|
Luna Chang
Elev |
14/4 Tal
15/4 Nyhetstolva 17/4 Sp prov 20/4 Fek prov 21/4 Sv NP 22/4 Debatt EU 12.30-17.00 23/4 Sv NP 23/4 Fek prov 24/4 Eng Bok Allt jag har i skolan den här veckan och nästa vecka... Hej 13 apr, 2015 16:22 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av jagvetinteriktigt: För att jag ska kunna få ett A i engelska borde min dialekt bli mer brittisk, tycker min lärare.Alltså wow. WOW. Har aldrig stött på en så respektlös lärare. Jag ligger tydligen på ett B i engelska (vilket jag tycker är bra, jag är nöjd med det!). Däremot så krävs det tydligen ett mirakel för att jag ska få ett A. Jag behöver i princip en ny hjärna. Det är min lärares ord, jag överdriver inte ens. ![]()
13 apr, 2015 16:23 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av jagvetinteriktigt: För att jag ska kunna få ett A i engelska borde min dialekt bli mer brittisk, tycker min lärare.Alltså wow. WOW. Har aldrig stött på en så respektlös lärare. Jag ligger tydligen på ett B i engelska (vilket jag tycker är bra, jag är nöjd med det!). Däremot så krävs det tydligen ett mirakel för att jag ska få ett A. Jag behöver i princip en ny hjärna. Det är min lärares ord, jag överdriver inte ens. Det krävs i alla fall inte ett mirakel! I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 13 apr, 2015 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen