Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som faktiskt accepterar mig, hade varit riktigt jävla kul att känna mig accepterad och uppskattad för en gångs skull. Jag kommer alltid att acceptera dig för den du är, alltid! ♥ 3 okt, 2011 17:36 |
|
Borttagen
|
3 okt, 2011 18:33 |
|
Borttagen
|
En varm macka. owo
3 okt, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
Fint väder, en filt, en skål med jordgubbar, en John, en Edward och en gitarr..
Vill så gärna bli vän med de, tänk att ha såna fina vänner som de liksom ♥ 3 okt, 2011 20:55 |
|
whirlwinds
Elev |
3 okt, 2011 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: kärlek förmågan att förmedla känslor i ord mjuk kudde slippa sova själv cola emla 3 okt, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
Honom... Men han är upptagen och de är lyckliga tillsammans, men det gör så JÄVLA ONT!
Kärlek, I HATE IT! När är det min tur att vara lycklig och ha någon att älska, NÄR ÄR DET MIN TUR!!!!!! 3 okt, 2011 21:04 |
|
Borttagen
|
POTTERMORE!!!
3 okt, 2011 21:06 |
|
Amandan
Elev |
3 okt, 2011 21:21 |
|
sweetfia
Elev |
en kram XD Älskar kramar
3 okt, 2011 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen