TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Yupp it is!Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... ![]()
11 nov, 2017 20:19 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn 11 nov, 2017 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSkrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn 11 nov, 2017 20:24 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skulle gärna byta namn. Emma är ett så vanligt namn.
Skulle typ vilja heta Tanya, Eira, Lilith, Faye, Mercy, Amity eller Phoebe. 11 nov, 2017 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko 11 nov, 2017 21:56 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: fast Emma är ett fint namn och inte sååååå vanligt. Tänk på min bästa vän (som jag inte tänker tagga) hon heter Elvira Anna (och sen ett VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT vanligt efternamn)Skulle gärna byta namn. Emma är ett så vanligt namn. Skulle typ vilja heta Tanya, Eira, Lilith, Faye, Mercy, Amity eller Phoebe. ![]()
11 nov, 2017 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: DU HETER MARTIN OSCAAAAAAAARSkrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko 11 nov, 2017 22:00 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av LunaLovegood123: fast Emma är ett fint namn och inte sååååå vanligt. Tänk på min bästa vän (som jag inte tänker tagga) hon heter Elvira Anna (och sen ett VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT vanligt efternamn) Skulle gärna byta namn. Emma är ett så vanligt namn. Skulle typ vilja heta Tanya, Eira, Lilith, Faye, Mercy, Amity eller Phoebe. Känner 15 Emma som bara går i min skola. Fast mitt ena mellannamn är fint Edith har så fint uttal 11 nov, 2017 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: DU HETER MARTIN OSCAAAAAAAAR Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Nepp 11 nov, 2017 22:02 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen