Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
"Jag älskar dig med" säger jag och drar en lättnadens suck.
25 apr, 2014 23:14
|
|
Borttagen
|
"ska vi gå till stora salen och göra nåt?,sa jag
"Gärna,sa vanessa
25 apr, 2014 23:16
|
|
Borttagen
|
"Det börjar bli sent, jag måste nog gå nu" säger jag och Alex samtidigt. Det slutar med att vi istället kysser varandra en stund.
25 apr, 2014 23:22
|
|
Borttagen
|
Snart var vi i stora salen,vi tog fram ett schackspel för att spela,men istället satte sig vanessa i mitt knä och kysste mig
25 apr, 2014 23:23
|
|
Borttagen
|
"Jag måste verkligen gå nu, det börjar bli sent" säger jag och reser mig upp.
25 apr, 2014 23:25
|
|
Borttagen
|
Jag log och la armarna runt henne och besvarade kyssen.
25 apr, 2014 23:25
|
|
Borttagen
|
Jag går mot dörren och Alex reser sig samtidigt.
25 apr, 2014 23:31
|
|
Borttagen
|
"Jag borde sova nu,sa Vanessa
"Jag med,sa jag
25 apr, 2014 23:32
|
|
Borttagen
|
(Jag med)
"Vänta" säger Alex och kysser mig igen.
25 apr, 2014 23:54
|
|
Borttagen
|
(nooooo)
"Vi ses imorgon,sa vanessa och gav mig en kyss,sedan gick hon iväg.
25 apr, 2014 23:57
|
Du får inte svara på den här tråden.