Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag tittade oroligt på honom.
"Vi måste kolla upp dina revben."
20 okt, 2013 21:02
|
|
Borttagen
|
"Nej, dom kan ändå inte göra något åt dom. Det är bara att låta dom läka."
Svarade jag.
20 okt, 2013 21:13
|
|
Borttagen
|
"Men det kommer ju ta 1 vecka!"
20 okt, 2013 21:22
|
|
Borttagen
|
"Ja, det skulle inte gå fortare om jag fick hjälp ändå så"
20 okt, 2013 21:49
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
"Som du vill..."
20 okt, 2013 21:50
|
|
Borttagen
|
Jag märkte att Hector stod och tittade på mig och jg mötte frågande hans blick.
20 okt, 2013 21:52
|
|
Borttagen
|
-Hector-
Jag tecknade med handen åt skogen.
20 okt, 2013 21:53
|
|
Borttagen
|
"Vi ses snart"
Mumlade jag till Juni och gick den väg Hector visat mig.
20 okt, 2013 21:53
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-20 kl. 22:05
Antal ändringar: 2
|
|
Borttagen
|
-Bree-
Mitt knä blödde ymnigt och lämnade ett klart spår efter mig.
Jag orkade inte gå längre utan sjönk ner i sittande ställning mot ett träd.
20 okt, 2013 22:04
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-23 kl. 16:54
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Jag märkte att jag följde ett spår av blod och ökade oroligt takten. Jag hittade Wii ihopkrupen mot ett träd.
20 okt, 2013 22:06
|
Du får inte svara på den här tråden.