Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Hello Kitty lätt! Är ett litet freak ehe...Lite avis på henne, hennes pojkvän daniel är ju såååå söööt!!
11 okt, 2012 17:44 |
|
Disenchanted
Elev |
11 okt, 2012 18:24 |
|
PixelFloat
Elev |
Snobben. Gillar inte direkt honom eller HK, men Hello Kitty har invaderat jorden. Det är lite störande att se henne överallt i affärer.
11 okt, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Snobben, avskyr hello kitty
11 okt, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
Åh!Vad svårt!!!!! D:
Jag väljer nog HELLO KITTY i detta fall, eftersom att jag har flest kompisar som gillar henne Nejmen, Hello Kitty is the svar 11 okt, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Snobben mest för att han är lite mer neutral av sig. Hello Kitty finns ju på alla "tjejiga" saker, medan Snobben kan finns på både "tjej och killsaker"...
11 okt, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
11 okt, 2012 21:34 |
|
LunaLove<3
Elev |
11 okt, 2012 22:19 |
|
MizzNina
Elev |
Snobben.
Snobben är en klassiker. ♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 okt, 2012 06:26 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag gillar nog båda egentligen. Men jag tycker om Snobben mer. Han känns inte riktigt lika "komersiell" (även om han också blivit det, ganska rejält). Och barnprogrammet med Snobben är helt underbart. Plus att jag inte riktigt vet vad Hello Kitty står för. Alltså får det bli Snobben.
Resultat i gårdagens fråga: 14-3 till Snobben! OBS! Snart kommer en ny fråga i första inlägget. 12 okt, 2012 08:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen