Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jahaha... That made my day, anyway... 11 aug, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
11 aug, 2012 19:01 |
|
kurrekarro
Elev |
Skrivet av :WP:: kurrekarro - för att du klara att sitta uppe hela natten med mej och vi ska göra det inatt igen :' Trezzan - för att du är en sån goo person och jag bara tycker om dej allmänt. Jag kan alltid chatta med dej och du är alltid schysst, + att du har en sjukt bra ff Jaoo nu kör vi bruttan! 11 aug, 2012 19:01 |
|
:WP:
Elev |
Skrivet av Trezzan: Skrivet av :WP:: kurrekarro - för att du klara att sitta uppe hela natten med mej och vi ska göra det inatt igen :' Trezzan - för att du är en sån goo person och jag bara tycker om dej allmänt. Jag kan alltid chatta med dej och du är alltid schysst, + att du har en sjukt bra ff Haha tack gullet! Synd jag inte kan vara med dig och din vän och laga mat och lana, fast vill inte smitta er ju hahahah, ja det är riktigt synd :C men bara du är inne på mugglis inatt så kan vi skriva och du kan ge mej massa kapitel på din ff >:'D MOHAHAHAHAH ♥ 11 aug, 2012 19:02 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av :WP:: Skrivet av Trezzan: Skrivet av :WP:: kurrekarro - för att du klara att sitta uppe hela natten med mej och vi ska göra det inatt igen :' Trezzan - för att du är en sån goo person och jag bara tycker om dej allmänt. Jag kan alltid chatta med dej och du är alltid schysst, + att du har en sjukt bra ff Haha tack gullet! Synd jag inte kan vara med dig och din vän och laga mat och lana, fast vill inte smitta er ju hahahah, ja det är riktigt synd :C men bara du är inne på mugglis inatt så kan vi skriva och du kan ge mej massa kapitel på din ff >:'D MOHAHAHAHAH ♥ Kanske det ja
11 aug, 2012 19:04 |
|
Hp Luna
Elev |
11 aug, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Hp Luna
Jag förklarar gif-krig!! 11 aug, 2012 19:20 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag förklarar gif-krig!! Haha, viss men inte här! Vi kan ju köra på Uggla eller i prata i GIF's eller i typ intresseklubben antecknar ![]() Min tumblr
11 aug, 2012 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Borttagen: Jag förklarar gif-krig!! Haha, viss men inte här! Vi kan ju köra på Uggla eller i prata i GIF's eller i typ intresseklubben antecknar Haha, ja 11 aug, 2012 19:25 |
|
Allizonzki
Elev |
Mina kramar går till...
Pixi luna99 Gryffindoraren Hp Luna Estella Shaunee Miss_Green DracoMalfoy1 Bombarda sanna1324567 Li LauraTree Tonks_xD Filifjonkan dillen99 För att NI är så awesome! ♥
11 aug, 2012 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen