Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sixtis
Elev |
21 jan, 2012 19:54 |
|
ernin
Elev |
Åhhhh!!! Varför funkar inte filmen för!?!?!?
Först skulle jag koppla in dvd-spelaren i sovrummet (som jag såklart inte hittade förens efter en halvtimme), sen funkade inte filmen där, så jag fick ta mammas dator att kolla på. Nu funkar inte media player!!! OCH så vill min lillebror kolla också -.- Men han gick just! Yes!! Seger till storasyrran!! ![]()
21 jan, 2012 19:54 |
|
Sixtis
Elev |
21 jan, 2012 19:55 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ... hinner inte fixa en till macka heller. oh god.Skrivet av scarhead: jag måste stå emot till att inte dricka upp min oboy eller äta upp min macka... Har ätit upp halva godisskälen...XD 21 jan, 2012 19:55 |
|
joel9324
Elev |
21 jan, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
fyra min
21 jan, 2012 19:56 |
|
Sixtis
Elev |
21 jan, 2012 19:56 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Lycka till med letandet!
Nu har jag filmen startklar på en av familjens många datorer. Åååh, den där lilla pricken bara längtar efter att långsamt få växa sig större. Kliar i fingrarna. *fortfarande massor av överskottsenergi* 21 jan, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
omg vi kan inte byta språk
21 jan, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
3 miuter...
21 jan, 2012 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen