@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥ Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! Yep ♥♥ Ronja: OMG om man fortfarande får posters SÅ KOMMER JAG! JAG SKA SERIÖST SKRAPA IHOP VARENDA KRONA JAG HAR FÖR ATT KÖPA SKIVAN OCH GÅ UPP TILL GRÄNBY I MORRN! Sen har de säkert inte kvar det, men då kan jag bara köpa skivan ♥ Om de har kvar så måste du säga det till mig x) OMG!! DET FINNS TYP POSTERS KVAR OCH SKIVAN KOSTAR BARA 99 KR! GRÄNBY HERE I COOOOOOMMMEEE! *fangirlar typ så mycket att jag grinar* FPODJSGODÖSGJDSÖGGSD. JAG ORKAR INTEEEEEEH! WHAT OMG MÅSTE TITTA OM DET FINNS HÄR OCKSÅ! Annars åker jag till Gränby i helgen, i hope.. x) mEEP.. Ni har ju inte rocks i stockholm XD 16 jan, 2012 21:32 |
|
Jennyferh
Elev |
Skrivet av EmahS: En annan fördel med Premium är ingen reklam, man kan lyssna i offline mode, och lyssna på spotify i både mobilen och via tv:n Jo, det vet jag! ^^ Men eftersom hon frågade om utbudet av musiken svarade jag bara på det! :]
"Overhead, morning skies all for you"
16 jan, 2012 21:32 |
|
9te
Elev |
16 jan, 2012 21:34 |
|
mine
Elev |
16 jan, 2012 21:37 |
|
scarhead
Lärare |
16 jan, 2012 21:38 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥ Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! Yep ♥♥ Ronja: OMG om man fortfarande får posters SÅ KOMMER JAG! JAG SKA SERIÖST SKRAPA IHOP VARENDA KRONA JAG HAR FÖR ATT KÖPA SKIVAN OCH GÅ UPP TILL GRÄNBY I MORRN! Sen har de säkert inte kvar det, men då kan jag bara köpa skivan ♥ Om de har kvar så måste du säga det till mig x) OMG!! DET FINNS TYP POSTERS KVAR OCH SKIVAN KOSTAR BARA 99 KR! GRÄNBY HERE I COOOOOOMMMEEE! *fangirlar typ så mycket att jag grinar* FPODJSGODÖSGJDSÖGGSD. JAG ORKAR INTEEEEEEH! WHAT OMG MÅSTE TITTA OM DET FINNS HÄR OCKSÅ! Annars åker jag till Gränby i helgen, i hope.. x) mEEP.. Ni har ju inte rocks i stockholm XD De kan väl sälja med posters ändå? HAHA, men det gjorde dem inte x) OMG kommer aldrig att få åka till Uppsala bara för att köpa en skiva ... det här kommer att gå så bra ... eller? x) ![]()
16 jan, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥ Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! Yep ♥♥ Ronja: OMG om man fortfarande får posters SÅ KOMMER JAG! JAG SKA SERIÖST SKRAPA IHOP VARENDA KRONA JAG HAR FÖR ATT KÖPA SKIVAN OCH GÅ UPP TILL GRÄNBY I MORRN! Sen har de säkert inte kvar det, men då kan jag bara köpa skivan ♥ Om de har kvar så måste du säga det till mig x) OMG!! DET FINNS TYP POSTERS KVAR OCH SKIVAN KOSTAR BARA 99 KR! GRÄNBY HERE I COOOOOOMMMEEE! *fangirlar typ så mycket att jag grinar* FPODJSGODÖSGJDSÖGGSD. JAG ORKAR INTEEEEEEH! WHAT OMG MÅSTE TITTA OM DET FINNS HÄR OCKSÅ! Annars åker jag till Gränby i helgen, i hope.. x) mEEP.. Ni har ju inte rocks i stockholm XD De kan väl sälja med posters ändå? HAHA, men det gjorde dem inte x) OMG kommer aldrig att få åka till Uppsala bara för att köpa en skiva ... det här kommer att gå så bra ... eller? x) Du kan ju alltid träffa mig samtidigt 16 jan, 2012 21:41 |
|
9te
Elev |
16 jan, 2012 21:42 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥ Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! Yep ♥♥ Ronja: OMG om man fortfarande får posters SÅ KOMMER JAG! JAG SKA SERIÖST SKRAPA IHOP VARENDA KRONA JAG HAR FÖR ATT KÖPA SKIVAN OCH GÅ UPP TILL GRÄNBY I MORRN! Sen har de säkert inte kvar det, men då kan jag bara köpa skivan ♥ Om de har kvar så måste du säga det till mig x) OMG!! DET FINNS TYP POSTERS KVAR OCH SKIVAN KOSTAR BARA 99 KR! GRÄNBY HERE I COOOOOOMMMEEE! *fangirlar typ så mycket att jag grinar* FPODJSGODÖSGJDSÖGGSD. JAG ORKAR INTEEEEEEH! WHAT OMG MÅSTE TITTA OM DET FINNS HÄR OCKSÅ! Annars åker jag till Gränby i helgen, i hope.. x) mEEP.. Ni har ju inte rocks i stockholm XD De kan väl sälja med posters ändå? HAHA, men det gjorde dem inte x) OMG kommer aldrig att få åka till Uppsala bara för att köpa en skiva ... det här kommer att gå så bra ... eller? x) Du kan ju alltid träffa mig samtidigt haha, jaa, är du ledig på lördag? x) ![]()
16 jan, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥ Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! Yep ♥♥ Ronja: OMG om man fortfarande får posters SÅ KOMMER JAG! JAG SKA SERIÖST SKRAPA IHOP VARENDA KRONA JAG HAR FÖR ATT KÖPA SKIVAN OCH GÅ UPP TILL GRÄNBY I MORRN! Sen har de säkert inte kvar det, men då kan jag bara köpa skivan ♥ Om de har kvar så måste du säga det till mig x) OMG!! DET FINNS TYP POSTERS KVAR OCH SKIVAN KOSTAR BARA 99 KR! GRÄNBY HERE I COOOOOOMMMEEE! *fangirlar typ så mycket att jag grinar* FPODJSGODÖSGJDSÖGGSD. JAG ORKAR INTEEEEEEH! WHAT OMG MÅSTE TITTA OM DET FINNS HÄR OCKSÅ! Annars åker jag till Gränby i helgen, i hope.. x) mEEP.. Ni har ju inte rocks i stockholm XD De kan väl sälja med posters ändå? HAHA, men det gjorde dem inte x) OMG kommer aldrig att få åka till Uppsala bara för att köpa en skiva ... det här kommer att gå så bra ... eller? x) Du kan ju alltid träffa mig samtidigt haha, jaa, är du ledig på lördag? x) Det tror jag, ska åka till pappa i enköping på fredag men jag kan ju ta en buss in till Uppsala igen på lördag så det gör nog inget, kan kolla om Ida är ledig också 16 jan, 2012 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen