Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wira
Elev |
11 apr, 2015 16:05 |
|
lumos1
Elev |
http://hej.blekk.se/2014/08/06/det-finns-en-term-for-att-kanna-sig-fejkad-och-att-folk-ska-komma-pa-en/
Känner igen mig så himla mycket. Spoiler: Tryck här för att visa! ;;
11 apr, 2015 20:57 |
|
Minihäst
Elev |
Allmän avskrivning typ.
Spoiler: Tryck här för att visa! another day, another slay 11 apr, 2015 22:37 |
|
Chaemy
Elev |
12 apr, 2015 11:49 |
|
Corazon
Elev |
"Borde du inte gå ut och göra något idag?" Nej men det finns ju ingen att göra något med. Kan jag inte bara vara en av de populära/omtyckta tjejerna som alltid har någon att hitta på saker med och till och med klagar på att de har för många vänner och inte hinner ha egentid. Och så sitter jag där helt ensam. En jävel utan liv.
12 apr, 2015 12:02 |
|
Luna Chang
Elev |
Alltså allt jag ville säga var att du har nog många rum i ditt hus för att A och O ska slippa dela rum men du gör inget åt det.
Istället gjorde du mig till skurken eftersom du inte tyckte att du lurade mig tidigare idag, även om jag tycker det. Ja, jag skulle ha tänkt själv, men om jag har ställt in mig på att köra åt rätt håll och du då börjar prata om att ett håll är bättre så låter det som att du tycker att jag ska köra andra hållet, som var fel. Sen behöver du inte prata med mig om huset som mamma kanske ska köpa. Jag tycker inte du har något med det att göra alls, det är I du ska fråga om du vill veta något om det, för jag är inte bekväm med att sitta och berätta för dig om hur mamma lever sitt liv. Hej 12 apr, 2015 14:14 |
|
Frivolt
Elev |
12 apr, 2015 15:06 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Chaemy: Jävla äckeldag fy fan vad jag avskyr mig själv idag. Dra åt helvete Tack så mycket, underbara du!
12 apr, 2015 15:10 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Chaemy: Jävla äckeldag fy fan vad jag avskyr mig själv idag. Dra åt helvete Tack så mycket, underbara du! ♥ Varsågod underbara duu ♥ Du är fin 12 apr, 2015 15:11 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jävla äckeldag fy fan vad jag avskyr mig själv idag. Dra åt helvete Skrivet av Chaemy: Jävla äckeldag fy fan vad jag avskyr mig själv idag. Dra åt helvete Men nej!! ![]()
12 apr, 2015 15:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen