@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: MEN TITTA POSTERN KOSTAR 64 KR!!!! (plus frakt och sådant. OMG KAN ÖNSKA MIG DET I FÖDELSEDAGSPRESENT.) Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: OMG YES YES YES YEShttp://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ FYLLER ÅR OM EN MÅNAD YES JAG VILL HA ALLT! PRECIS ALLT! ♥ "Pappih.. snäääääällaaaaah.. Kan inte du köpa alla såsuma 1D-saker åt meeeeeeeeeeejh i födelsedagspreseeeeeent?" Typ.. på rocks här i Uppsala så fick man en poster på köpet om man köpte skivan.. WAIT! OH GOD, TÄNK OM DE HA SÅ FORTFARANDE,!! MEN JAG HAR INGA PENGAR D: 16 jan, 2012 21:19 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! 16 jan, 2012 21:21 |
|
Ida S
Lärare |
ROFFE KOM IGEN NUUUUUU
ja jag vill att RGB ska få jerringpriset han förtjänar det så bra. "we live together, and harry does all the cooking." 16 jan, 2012 21:23 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥ Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! Yep ♥♥ Ronja: OMG om man fortfarande får posters SÅ KOMMER JAG! ![]()
16 jan, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥ Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! Yep ♥♥ Ronja: OMG om man fortfarande får posters SÅ KOMMER JAG! JAG SKA SERIÖST SKRAPA IHOP VARENDA KRONA JAG HAR FÖR ATT KÖPA SKIVAN OCH GÅ UPP TILL GRÄNBY I MORRN! Sen har de säkert inte kvar det, men då kan jag bara köpa skivan ♥ 16 jan, 2012 21:25 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥ Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! Yep ♥♥ Ronja: OMG om man fortfarande får posters SÅ KOMMER JAG! JAG SKA SERIÖST SKRAPA IHOP VARENDA KRONA JAG HAR FÖR ATT KÖPA SKIVAN OCH GÅ UPP TILL GRÄNBY I MORRN! Sen har de säkert inte kvar det, men då kan jag bara köpa skivan ♥ Om de har kvar så måste du säga det till mig x) ![]()
16 jan, 2012 21:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥ Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! Yep ♥♥ Ronja: OMG om man fortfarande får posters SÅ KOMMER JAG! JAG SKA SERIÖST SKRAPA IHOP VARENDA KRONA JAG HAR FÖR ATT KÖPA SKIVAN OCH GÅ UPP TILL GRÄNBY I MORRN! Sen har de säkert inte kvar det, men då kan jag bara köpa skivan ♥ Om de har kvar så måste du säga det till mig x) OMG!! DET FINNS TYP POSTERS KVAR OCH SKIVAN KOSTAR BARA 99 KR! GRÄNBY HERE I COOOOOOMMMEEE! *fangirlar typ så mycket att jag grinar* FPODJSGODÖSGJDSÖGGSD. JAG ORKAR INTEEEEEEH! 16 jan, 2012 21:28 |
|
Alice...
Elev |
16 jan, 2012 21:28 |
|
ginny_ginny
Elev |
16 jan, 2012 21:30 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: födelsedagstvillingar. ♥ Skrivet av Borttagen: http://cdon.se/merchandise/one_direction/accessories/ Dags att spara pengar my friends.. tur att man fyller år om fyra månader ♥ jhgfkjklfglhklfg fyller ju år om en månad! Yep ♥♥ Ronja: OMG om man fortfarande får posters SÅ KOMMER JAG! JAG SKA SERIÖST SKRAPA IHOP VARENDA KRONA JAG HAR FÖR ATT KÖPA SKIVAN OCH GÅ UPP TILL GRÄNBY I MORRN! Sen har de säkert inte kvar det, men då kan jag bara köpa skivan ♥ Om de har kvar så måste du säga det till mig x) OMG!! DET FINNS TYP POSTERS KVAR OCH SKIVAN KOSTAR BARA 99 KR! GRÄNBY HERE I COOOOOOMMMEEE! *fangirlar typ så mycket att jag grinar* FPODJSGODÖSGJDSÖGGSD. JAG ORKAR INTEEEEEEH! WHAT OMG MÅSTE TITTA OM DET FINNS HÄR OCKSÅ! Annars åker jag till Gränby i helgen, i hope.. x) ![]()
16 jan, 2012 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen