Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ibland är det något svårt att hålla huvudet ovanför vattnet. Det blir så mycket, många små saker, som tynger att det är som om vattnet sakta fyller lungorna och det blir bara så svårt att andas.
Sedan känns det som om man måste hålla uppe den där jävla fasaden för alla andras skull. Och ifall man inte gör det. Ifall man bryter ihop mitt bland dem kommer de inte se en på samma sett längre. Snarare som lättstressad och "svag". Jag avskyr att inte ha någon på min/vår sida. 9 apr, 2015 23:36 |
|
Qlql
Elev |
Såg just "Bron till Terabitia".
Jag har aldrig storbölat så till någon film förut. Visst har man fått tårar i ögonen nån gång, men nu verkligen storgrät jag de sista 25 minuterna... nu är jag rena nervvraket. Filmen har ett så oerhört viktigt budskap och är så verklig, vilket också gör den så grym och sorglig. Jag hade inte väntat mig det, vilket gjorde att jag fick en sån chock. Trots det hemska i historien så är filmen helt otrolig, med ett enormt viktigt budskap, och jag rekommenderar den starkt. 9 apr, 2015 23:56 |
|
renblodsprinsen
Elev |
10 apr, 2015 00:04 |
|
nymphglitter
Elev |
10 apr, 2015 01:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Qlql: Såg just "Bron till Terabitia". Jag har aldrig storbölat så till någon film förut. Visst har man fått tårar i ögonen nån gång, men nu verkligen storgrät jag de sista 25 minuterna... nu är jag rena nervvraket. Filmen har ett så oerhört viktigt budskap och är så verklig, vilket också gör den så grym och sorglig. Jag hade inte väntat mig det, vilket gjorde att jag fick en sån chock. Trots det hemska i historien så är filmen helt otrolig, med ett enormt viktigt budskap, och jag rekommenderar den starkt. Love that movie! Alltså jag minns att jag såg den i mitten på oktober 2007, bara det säger ju en del... xD Måste se om 10 apr, 2015 02:32 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 10 apr, 2015 02:53 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Det är lite för mycket just precis nu.
Spoiler: Tryck här för att visa! I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 10 apr, 2015 13:52 |
|
Borttagen
|
Varför får alla andra ha mor- och farföräldrar de tycker om?
10 apr, 2015 18:51 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
10 apr, 2015 19:43 |
|
Syrup
Elev |
11 apr, 2015 11:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen