Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
Jag är så himla rädd för allting. Jag kommer aldrig kunna sova för då har jag ingen kontroll längre.
7 apr, 2015 23:26 |
|
Fellrendión
Elev |
8 apr, 2015 13:55 |
|
Frivolt
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 8 apr, 2015 14:43 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Så sjukt jävla äckligt att jag inte kan lita på någon. Känner mig så elak. Men jag kan verkligen inte lita på någon.
8 apr, 2015 15:06 |
|
Millson Lovegood
Elev |
jag hade en dröm inatt
jag stod längst fram i kön till mitt favoritband och precis innan insläppet så vägrar alla i kön låta mig stå kvar för att de tycker att jag inte passar in och har varit bitchig vilket jag inte varit... så jag gick därifrån. jag vaknad och grät!! fett patetiskt men ?? typ sant att jag ogillar hur jag ser ut och inte passar in någon stans? vad gör jag? kan man inte ens få komma undan från mobbning i sömnen eller snälla hjärnan chilla!! hatar allt. framförallt mig själv.
8 apr, 2015 17:51 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: jag hade en dröm inatt jag stod längst fram i kön till mitt favoritband och precis innan insläppet så vägrar alla i kön låta mig stå kvar för att de tycker att jag inte passar in och har varit bitchig vilket jag inte varit... så jag gick därifrån. jag vaknad och grät!! fett patetiskt men ?? typ sant att jag ogillar hur jag ser ut och inte passar in någon stans? vad gör jag? kan man inte ens få komma undan från mobbning i sömnen eller snälla hjärnan chilla!! hatar allt. framförallt mig själv. har haft en liknande dröm!!! för några månader sen, jag drömde att jag skulle på konsert och jag var jättepepp men när jag kom dit var det inga där, så jag frågade en vakt som stod där och hen sa att konserten var inställd eftersom bandet splittrades inatt. hur kunde jag ha missat det??? var jätteledsen när jag vaknade. drömde en annan dröm för någon natt sen som jag skrev upp, lägger den i spoiler då den är lång och inte direkt trevlig samt innehåller en del våld. Spoiler: Tryck här för att visa! alltså har drömt så mycket mardrömmar vet inte varför
8 apr, 2015 20:32 |
|
Chaemy
Elev |
Det är inte för sent. Det går att ändra på. Det går att göra i alla fall lite av världen till rätta igen. Tänk inte att det redan är dags att ge upp. Om alla ger upp så blir det självklart bara värre och värre fort. Vi miljökämpar bromsar upp miljöförstöringen. Vi är påväg att skapa en lite bättre värld. Vi får bara inte ge upp.
8 apr, 2015 22:45 |
|
Frivolt
Elev |
Djurskyddet här i stan skrev på fb om en katt som sitter högt uppe i en tall och kan inte komma ner. De hade ringt räddningstjänsten (som inte kommer men som kanske kommer imorn tror jag) och en trädfällare som tyvärr inte kunde nå katten....
Alltså jag får mycket flashbacks till när min egen katt satt fast där uppe i trädet Stackars katt ♥ Jag mår dåligt över det här...tänker bara på när min katt satt där...det var så otroligt hemskt 8 apr, 2015 23:23 |
|
Borttagen
|
Jag är så jävla trött på hela mitt liv. Jag vill göra saker, jag vill resa, jag vill uppleva nya saker, jag vill inte vara fast här.
9 apr, 2015 11:02 |
|
Borttagen
|
Varför är det ingen som förstår mig fullt ut >.<
9 apr, 2015 13:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen