@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: om jag någonsin möter Louis Tomlinson (och det ska jag fucking göra ok) ska jag berätta att jag är Louis i vår 1D-familj här på mugglis. ♥ och bah ''harreeeeeh i luuuuv uuuuuuu'' bara för jag shippar larry stylinson so hard. SO HARD. http://www.youtube.com/watch?v=cqIYGUhI6uc&feature=related ![]() their love is so jaSSDBabskdefbruj och jag gillar Luna 1's avatar MONDLER FOR 5EVER that's even more than 4ever WAIT! 1D-familj? Har jag missat nått? :O 16 jan, 2012 20:53 |
|
Luna 1
Elev |
16 jan, 2012 20:54 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: OBVIOUSLYSkrivet av scarhead: om jag någonsin möter Louis Tomlinson (och det ska jag fucking göra ok) ska jag berätta att jag är Louis i vår 1D-familj här på mugglis. ♥ och bah ''harreeeeeh i luuuuv uuuuuuu'' bara för jag shippar larry stylinson so hard. SO HARD. http://www.youtube.com/watch?v=cqIYGUhI6uc&feature=related ![]() their love is so jaSSDBabskdefbruj och jag gillar Luna 1's avatar MONDLER FOR 5EVER that's even more than 4ever WAIT! 1D-familj? Har jag missat nått? :O vi har en 1D-familj här på mugglis, jag är Lou. 16 jan, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
16 jan, 2012 20:58 |
|
Luna 1
Elev |
16 jan, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: ^ Det gör det också när jag trycker på den.. Straaaange... o.O 16 jan, 2012 21:02 |
|
scarhead
Lärare |
OFC I SHIP MONDLER?!?! har sett rätt många avsnitt, kanske inte de äldsta menmen, men min pappa innan, vi var värsta friendsfanen tillsammans i tystnad ~ MEN MONDLER IS AWESOME, BECAUSE THEY'RE MEANT TO BE TOGETHER.
16 jan, 2012 21:03 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar sönder på " Get back to Hogwarts " , hahah ♥ Den är ju så himla skön.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag lääääsa, godnatt på er alla sötnosar där ute, love you! ♥
16 jan, 2012 21:04 |
|
scarhead
Lärare |
16 jan, 2012 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen