Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1645 1646 1647 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


En vän till mig, hens mamma gick bort inatt Det känns så hemskt, då det innebär att båda hens föräldrar inte finns i livet mer (Hens pappa gick bort för nått år sen) D:

Känns rätt jobbigt ändå D: är inte en vän som jag umgås väldigt mycket med, vi ses mest på fester osv, men ändå! Jag hoppas att hen har många fina människor runtomkring sig som stöttar hen och ser till att hen klarar av detta!! D:
(Hen är vuxen och runt 30 år så hen är inget barn eller så, men fy lider så mkt med hen)


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag tänker på dig E ♥ Jag hoppas att du kommer överleva detta!!

6 apr, 2015 17:29

Millson Lovegood
Elev

Avatar


gymnasiet skulle va en fucking nystart men nä
fortfarande inga kompisar och känner mig ensam och tjock och ful.
som jag gjorde varje dag högstadiet.
har funderat på att skaffa nå å prata med men får alltid ångest när jag ska kontakta nån pga av den hemska kuratorn jag fick prata med i femman som gjorde allt värre.

tbx på ruta 1 and ready 2 die

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F45c6f0db0bf6edb4530d733acd16716d%2Ftumblr_nhiz9wRVw31sv9s05o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8825c754e96dae86ed96948769e1032a%2Ftumblr_nhiz9wRVw31sv9s05o2_250.gif

6 apr, 2015 19:14

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar


Känner mig så utmattad när jag tänker på skolan. Är så himla glad att jag tar studenten nu till sommaren, det är liksom dags. Kommer vara skönt att slippa de flesta i klassen dessutom. Hoppas i princip att jag aldrig behöver träffa några av dem igen, hah.

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

6 apr, 2015 19:17

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Millson Lovegood:
gymnasiet skulle va en fucking nystart men nä
fortfarande inga kompisar och känner mig ensam och tjock och ful.
som jag gjorde varje dag högstadiet.
har funderat på att skaffa nå å prata med men får alltid ångest när jag ska kontakta nån pga av den hemska kuratorn jag fick prata med i femman som gjorde allt värre.

tbx på ruta 1 and ready 2 die

Blir så ledsen av att läsa det här, för jag tycker extremt synd om dig, jag vet exakt hur det är, är själv i nästan samma situation. Jag trodde också att gymnasiet skulle bli räddningen och ändå sitter man här med facit i hand och ser att det inte blev så.
Styrkekramar till dig, och om du vill så får du gärna skicka en uggla om du behöver prata ut om något.

Hej

6 apr, 2015 19:18

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Att jag fortfarande ska ha masken för ansiktet, att vara rädd vart jag än går. Och vara rädd för att ta kontakt med människor. Det är svårt att få hjälp när jag inte vågar berätta allt som händer, jag vågar inte berätta det för någon.
Saker händer bakom ryggen på mig har jag märkt, hela tiden. Jag mår dåligt när jag ser på mig själv i spegeln och när jag tänker på vad jag säger. Har blivit ännu mer rädd för människor och ännu mer försiktig i mörker. Sitter fortfarande mest hemma och tecknar eller skriver om jag har tur. Annars lyssnar jag bara på musik, hela tiden. Det gör inte direkt något, jag kan relatera till musiken jag lyssnar på. Vilket jag kanske inte borde vara stolt över. Men ändå förstår jag att det här hänger på mig, det är jag som måste göra förändringen, ingen annan. Men jag vet bara inte hur jag ska göra det eller om jag kommer klara av det.

6 apr, 2015 20:27

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag hatar ångest. Jag har så patetiskt lätt att få det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

7 apr, 2015 09:26

nymphglitter
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!åhh blir så irreterad att jag inte har något planerat att göra på påsklovet.
alla andra har alltid något att göra och jag bara sitter hemma och deppar.
Känner mig alltid så himla ångestfull om jag ska behöva gå ut in public.
det borde inte vara så.
ugghh

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FCknKCbzG7Lrri%2Fgiphy.gif

7 apr, 2015 11:47

Fjalar
Elev

Avatar


gnäll
Spoiler:
Tryck här för att visa!Varför varför varför kan jag inte vara en social människa?
Tycker ju det är jättekul att prata med folk och tror att jag kan det också, men sen när det väl gäller är jag bara som ett skal. Kan inte konversera med nya personer, inte ens skriftligt. Har hängt på mugglis i mer än tre år men inte en själ vet vem jag är?? På grund av att jag stänger in mig i skalet. Vill inte vara så tråkig.

7 apr, 2015 17:03

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Kommer inte få nått sommarjobb... Har sökt till Skansen (bland annat) och vill verkligen ha det jobbet. En kompis som också sökt det har redan fått varit på intervju och fick idag besked om att hon fått jobbet. Jag har inte hört ett knyst, vilket säkert betyder att jag nästa vecka kommer få ett mejl med "tack för din ansökan, men nej tack". Borde vara glad för min kompis skull, men förmår verkligen inte att vara det. Vill bara ha ett jobb! Vet att jag inte borde ge upp hoppet än, men fan, känns bara hopplöst just nu

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

7 apr, 2015 18:31

Luna Chang
Elev

Avatar


Mitt smalben gör så förbannat ont och jag är så less på att det ska göra ont, det har fan gjort ont till och från i ungefär 1½ år nu, och just idag gör det så ont att jag faktiskt gråter för första gången på väldigt länge för att jag har ont.

Har försökt säga till mamma att vi måste kolla upp det och vad får jag för svar? "Gå till skolsyster och hör med henne" Alltså nej? Jag kommer bli skickad vidare, det är ingen idé.

Hej

7 apr, 2015 22:45

1 2 3 ... 1645 1646 1647 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.