@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
2 maj, 2014 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: HP?^^ Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Sure!^^ Något speciellt du hade i åtanke?c: Vill någon rolla? ♥c: Kanske Harry Potter, Hungergames, Divergent? De kan bestämma om du vill. ♥c: Visst. ♥c: 2 maj, 2014 22:07 |
|
Chaemy
Elev |
2 maj, 2014 22:11 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Chaemy: Gosh vad snyggt! Tummar nästa dygn Hihi, tack :3 Tror jag ska tatuera in det då jag är nog gammal :3 Hej 2 maj, 2014 22:13 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gjorde en tråd o-o ^^Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: HP?^^ Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Sure!^^ Något speciellt du hade i åtanke?c: Vill någon rolla? ♥c: Kanske Harry Potter, Hungergames, Divergent? De kan bestämma om du vill. ♥c: Visst. ♥c:
2 maj, 2014 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jag gjorde en tråd o-o ^^ Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: HP?^^ Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Sure!^^ Något speciellt du hade i åtanke?c: Vill någon rolla? ♥c: Kanske Harry Potter, Hungergames, Divergent? De kan bestämma om du vill. ♥c: Visst. ♥c: Good♥♥ 2 maj, 2014 22:15 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Chaemy: Gosh vad snyggt! Tummar nästa dygn Hihi, tack :3 Tror jag ska tatuera in det då jag är nog gammal :3 Ah det vore ju supercoolt! Liksom "always a Harry Potter freak" samtidigt som det är ett najs citat typ. Det vore sjukt coolt! Funderar ibland vilt på att tatuera dödsätarmärket på armen :3
2 maj, 2014 22:15 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Chaemy: Gosh vad snyggt! Tummar nästa dygn Hihi, tack :3 Tror jag ska tatuera in det då jag är nog gammal :3 Ah det vore ju supercoolt! Liksom "always a Harry Potter freak" samtidigt som det är ett najs citat typ. Det vore sjukt coolt! Funderar ibland vilt på att tatuera dödsätarmärket på armen :3 Exakt! Sen bryr jag mig egentligen inte om jag typ kommer ångra den tatueringen senare, eftersom Harry Potter har varit en väldigt stor del av större delen av mitt liv, och också har hjälpt mig väldigt mycket! DET vore coolt!! Hej 2 maj, 2014 22:18 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Chaemy: Gosh vad snyggt! Tummar nästa dygn Hihi, tack :3 Tror jag ska tatuera in det då jag är nog gammal :3 Ah det vore ju supercoolt! Liksom "always a Harry Potter freak" samtidigt som det är ett najs citat typ. Det vore sjukt coolt! Funderar ibland vilt på att tatuera dödsätarmärket på armen :3 Exakt! Sen bryr jag mig egentligen inte om jag typ kommer ångra den tatueringen senare, eftersom Harry Potter har varit en väldigt stor del av större delen av mitt liv, och också har hjälpt mig väldigt mycket! DET vore coolt!! Jamen samma här! Harry Potter är fortfarande en väldigt stor del av mitt liv. Tack vare det finns ju mugglis och tack vare mugglis så finns det så många fördelar så att jag inte orkar säga alla, exempelvis. Annars är det ju världens bästa bok och sånt. Fast i och för sej så hade kanske vissa sett det som "rasistiskt" eftersom att dödsätarna faktiskt är onda. Så tänkte i alla fall mamma. Synd
2 maj, 2014 22:29 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Chaemy: Gosh vad snyggt! Tummar nästa dygn Hihi, tack :3 Tror jag ska tatuera in det då jag är nog gammal :3 Ah det vore ju supercoolt! Liksom "always a Harry Potter freak" samtidigt som det är ett najs citat typ. Det vore sjukt coolt! Funderar ibland vilt på att tatuera dödsätarmärket på armen :3 Exakt! Sen bryr jag mig egentligen inte om jag typ kommer ångra den tatueringen senare, eftersom Harry Potter har varit en väldigt stor del av större delen av mitt liv, och också har hjälpt mig väldigt mycket! DET vore coolt!! Jamen samma här! Harry Potter är fortfarande en väldigt stor del av mitt liv. Tack vare det finns ju mugglis och tack vare mugglis så finns det så många fördelar så att jag inte orkar säga alla, exempelvis. Annars är det ju världens bästa bok och sånt. Fast i och för sej så hade kanske vissa sett det som "rasistiskt" eftersom att dödsätarna faktiskt är onda. Så tänkte i alla fall mamma. Synd Självklart är Harry Potter fortfarande en stor del av mitt liv, det är ju inte för intet jag har skrivit så där på min arm Rasistiskt är det inte. Det kan tolkas som att du gillar "the bad ones", men rasistiskt är fel ord. Dessutom är det bara en symbol från en bok/film. seriöst, people need to take some stuff less serious. Hej 2 maj, 2014 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen