@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Alltså, min i princip obefintliga OCD gör sig påmind när jag har 499 i forumsbetyg >.< Vet känslan, bara en tumme till ett jämnt tal ♥ Dx Ännu störigare är att jag faktiskt var några nummer över 500 förut. Men sen tog Yvja bort sin användare och jag förlorade typ 20 tummar >.< Hade gärna gett dig än, men jag har gjort slut på mina :3 2 maj, 2014 21:27 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Alltså, min i princip obefintliga OCD gör sig påmind när jag har 499 i forumsbetyg >.< Vet känslan, bara en tumme till ett jämnt tal ♥ Dx Ännu störigare är att jag faktiskt var några nummer över 500 förut. Men sen tog Yvja bort sin användare och jag förlorade typ 20 tummar >.< Förlorade typ bara tre eller liknande, saknar henne på Mugglis trotts att hon finns på FB ;P Men förstår det^^ fattar inte varför tummar skall försvinna bara för att användaren gör det -.- "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 maj, 2014 21:27 |
|
Fellrendión
Elev |
JÄVLAR! Ursäkta uttrycket, jag har varit borta från mugglis sen 4 och så har jag så himla mycket citerade eller taggade meddelanden!
2 maj, 2014 21:28 |
|
Kim Potter
Elev |
2 maj, 2014 21:28 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså, min i princip obefintliga OCD gör sig påmind när jag har 499 i forumsbetyg >.< Varsågod 2 maj, 2014 21:29 |
|
Borttagen
|
Hapo: Naw tack för erbjudandet iaf
Vildvittra: Saknar också henne på Mugglis även om jag har henne på Facebook. Hon liksom skapade en del kalabalik som jag saknar. Och jag höll ofta med henne när hon gick emot alla andra Frivolt: Tack! 2 maj, 2014 21:33 |
|
Vildvittra
Elev |
Secchan
Eller hur, det var lite mer liv i luckan på hennes tid "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 maj, 2014 21:37 |
|
Borttagen
|
Och nu, 'oh' istället för 'och'
Nej Orkar inte Vart tar den här världen vägen? 2 maj, 2014 21:43 |
|
Fellrendión
Elev |
SÅGDIVERGENTPRECISDENVARSÅHIMLABRAAAA! ♥
Min recension: http://fellrendion.blogspot.se/2014/05/divergent.html
2 maj, 2014 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: JAG VILL OCKSÅ SE DIVERGENTSÅGDIVERGENTPRECISDENVARSÅHIMLABRAAAA! ♥ Min recension: http://fellrendion.blogspot.se/2014/05/divergent.html Men mamma låter mig aldrig gå, eftersom att det ä 15-årsgräns </3 2 maj, 2014 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen