Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16453 16454 16455 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Alltså, min i princip obefintliga OCD gör sig påmind när jag har 499 i forumsbetyg >.<


Vet känslan, bara en tumme till ett jämnt tal ♥ Dx


Ännu störigare är att jag faktiskt var några nummer över 500 förut. Men sen tog Yvja bort sin användare och jag förlorade typ 20 tummar >.<

Hade gärna gett dig än, men jag har gjort slut på mina :3

2 maj, 2014 21:27

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Alltså, min i princip obefintliga OCD gör sig påmind när jag har 499 i forumsbetyg >.<


Vet känslan, bara en tumme till ett jämnt tal ♥ Dx


Ännu störigare är att jag faktiskt var några nummer över 500 förut. Men sen tog Yvja bort sin användare och jag förlorade typ 20 tummar >.<


Förlorade typ bara tre eller liknande, saknar henne på Mugglis trotts att hon finns på FB ;P
Men förstår det^^ fattar inte varför tummar skall försvinna bara för att användaren gör det -.-

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 maj, 2014 21:27

Fellrendión
Elev

Avatar


JÄVLAR! Ursäkta uttrycket, jag har varit borta från mugglis sen 4 och så har jag så himla mycket citerade eller taggade meddelanden!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

2 maj, 2014 21:28

Kim Potter
Elev

Avatar


Nu ska jag gå & titta på film för jag tänkte att ni bara måste få veta det xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

2 maj, 2014 21:28

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alltså, min i princip obefintliga OCD gör sig påmind när jag har 499 i forumsbetyg >.<



Varsågod Kände mig så snäll idag så tänkte att jag skulle hjälpa till att göra dig lite gladare också

2 maj, 2014 21:29

Borttagen

Avatar


Hapo: Naw tack för erbjudandet iaf

Vildvittra: Saknar också henne på Mugglis även om jag har henne på Facebook. Hon liksom skapade en del kalabalik som jag saknar. Och jag höll ofta med henne när hon gick emot alla andra

Frivolt: Tack!

2 maj, 2014 21:33

Vildvittra
Elev

Avatar


Secchan
Eller hur, det var lite mer liv i luckan på hennes tid

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 maj, 2014 21:37

Borttagen

Avatar


Och nu, 'oh' istället för 'och'
Nej
Orkar inte
Vart tar den här världen vägen?

2 maj, 2014 21:43

Fellrendión
Elev

Avatar


SÅGDIVERGENTPRECISDENVARSÅHIMLABRAAAA! ♥

Min recension:
http://fellrendion.blogspot.se/2014/05/divergent.html

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

2 maj, 2014 21:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
SÅGDIVERGENTPRECISDENVARSÅHIMLABRAAAA! ♥

Min recension:
http://fellrendion.blogspot.se/2014/05/divergent.html
JAG VILL OCKSÅ SE DIVERGENT
Men mamma låter mig aldrig gå, eftersom att det ä 15-årsgräns </3

2 maj, 2014 21:45

1 2 3 ... 16453 16454 16455 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.