@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaanda
Elev |
2 maj, 2014 20:56 |
|
AlexZz
Elev |
2 maj, 2014 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Sorgfågel Skulle jag möjligen kunna få en länk också? Din profilbild ser jäkligt cool ut. ^^ Absolut! En sekund 2 maj, 2014 21:07 |
|
Borttagen
|
Jag har ganska nyligen gjort slutprovet i svenska. Vi får resultaten i slutet av Maj.
Jag hoppas så jättemycket att det har gått bra eftersom att jag hemskt gärna vill komma in på skrivargymnasiet i England och få ett stipendium. Min dröm är att bli författare och det skulle vara underbart att komma in där. ♥c: 2 maj, 2014 21:08 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Sorgfågel Skulle jag möjligen kunna få en länk också? Din profilbild ser jäkligt cool ut. ^^ Absolut! En sekund Awesome, tack. ♥ Skrivet av Borttagen: Jag har ganska nyligen gjort slutprovet i svenska. Vi får resultaten i slutet av Maj. Jag hoppas så jättemycket att det har gått bra eftersom att jag hemskt gärna vill komma in på skrivargymnasiet i England och få ett stipendium. Min dröm är att bli författare och det skulle vara underbart att komma in där. ♥c: DET hoppas jag också! . .
2 maj, 2014 21:09 |
|
Borttagen
|
VARFÖR skriver folk 'lixom' istället för 'liksom' i sina noveller? En extra bokstav, EN. Snälla????
2 maj, 2014 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Sorgfågel Skulle jag möjligen kunna få en länk också? Din profilbild ser jäkligt cool ut. ^^ Absolut! En sekund Awesome, tack. ♥ Skrivet av Borttagen: Jag har ganska nyligen gjort slutprovet i svenska. Vi får resultaten i slutet av Maj. Jag hoppas så jättemycket att det har gått bra eftersom att jag hemskt gärna vill komma in på skrivargymnasiet i England och få ett stipendium. Min dröm är att bli författare och det skulle vara underbart att komma in där. ♥c: DET hoppas jag också! Tack, kram. ♥c: 2 maj, 2014 21:12 |
|
Borttagen
|
Alltså, min i princip obefintliga OCD gör sig påmind när jag har 499 i forumsbetyg >.<
2 maj, 2014 21:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså, min i princip obefintliga OCD gör sig påmind när jag har 499 i forumsbetyg >.< Vet känslan, bara en tumme till ett jämnt tal ♥ Dx "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 maj, 2014 21:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Alltså, min i princip obefintliga OCD gör sig påmind när jag har 499 i forumsbetyg >.< Vet känslan, bara en tumme till ett jämnt tal ♥ Dx Ännu störigare är att jag faktiskt var några nummer över 500 förut. Men sen tog Yvja bort sin användare och jag förlorade typ 20 tummar >.< 2 maj, 2014 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen