@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hapo är den bästa kusin vitaminen ever c:
2 maj, 2014 20:08 |
|
Hapo
Elev |
2 maj, 2014 20:11 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 maj, 2014 20:31 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Hur gör man för att skriva korta blogginlägg? Jag bara kan inte göra annat än sjukt långa >.< Skriv något totalt flummigt kortfattat, typ c: Typ.. I en bok jag läste (en kille som skriver dagbok) ett kapitel stod det: "Idag var det varmt. Hej då" Och jag vet inte varför men jag och min kompis garvade ihjäl oss xD Om jag bara har så lite att skriva så skriver jag inget alls istället Haha ok x'3
2 maj, 2014 20:32 |
|
Borttagen
|
Bästa kusinen kanske, men inte bästa kusin vitaminen sådetså >;3
2 maj, 2014 20:32 |
|
Borttagen
|
Let's Dance :3
2 maj, 2014 20:32 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bästa kusinen kanske, men inte bästa kusin vitaminen sådetså >;3 Nej det är sant, hon är min lilla kusse och ingen kusinvitamin "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 maj, 2014 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Så Hapo vinner priset för bästa kusin vitamin Skrivet av Borttagen: Bästa kusinen kanske, men inte bästa kusin vitaminen sådetså >;3 Nej det är sant, hon är min lilla kusse och ingen kusinvitamin 2 maj, 2014 20:36 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Bästa kusinen kanske, men inte bästa kusin vitaminen sådetså >;3 Nej det är sant, hon är min lilla kusse och ingen kusinvitamin Hihi, juste :p Petrova vi delar ;D♥ 2 maj, 2014 20:37 |
|
Borttagen
|
Jädra sambo som vägrar dra ut med mig -,- 2 maj, 2014 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen