@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Ibland behöver jag någon som precis alltid finns där, som jag alltid kan prata med när jag är ledsen och vill ha stöd.
2 maj, 2014 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Ibland behöver jag någon som precis alltid finns där, som jag alltid kan prata med när jag är ledsen och vill ha stöd. Mig 2 maj, 2014 19:47 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Ibland behöver jag någon som precis alltid finns där, som jag alltid kan prata med när jag är ledsen och vill ha stöd. Mig Jag vet, jag tänkte på det först, men du sa att du mådde dåligt så jag ville låta dig vara ifred!
2 maj, 2014 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Ibland behöver jag någon som precis alltid finns där, som jag alltid kan prata med när jag är ledsen och vill ha stöd. Mig Jag vet, jag tänkte på det först, men du sa att du mådde dåligt så jag ville låta dig vara ifred! Jag mår mycket bättre nu 2 maj, 2014 19:50 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Chaemy: Alltså ja finns oftast här! Det är bara att skicka iväg en uggla!^^Ibland behöver jag någon som precis alltid finns där, som jag alltid kan prata med när jag är ledsen och vill ha stöd.
2 maj, 2014 19:51 |
|
MiinisMonique
Elev |
2 maj, 2014 19:53 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Chaemy: Alltså ja finns oftast här! Det är bara att skicka iväg en uggla!^^ Ibland behöver jag någon som precis alltid finns där, som jag alltid kan prata med när jag är ledsen och vill ha stöd. Tack så mycket!
2 maj, 2014 19:53 |
|
Borttagen
|
Hur gör man för att skriva korta blogginlägg? Jag bara kan inte göra annat än sjukt långa >.<
2 maj, 2014 19:56 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur gör man för att skriva korta blogginlägg? Jag bara kan inte göra annat än sjukt långa >.< Skriv något totalt flummigt kortfattat, typ c: Typ.. I en bok jag läste (en kille som skriver dagbok) ett kapitel stod det: "Idag var det varmt. Hej då" Och jag vet inte varför men jag och min kompis garvade ihjäl oss xD
2 maj, 2014 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Hur gör man för att skriva korta blogginlägg? Jag bara kan inte göra annat än sjukt långa >.< Skriv något totalt flummigt kortfattat, typ c: Typ.. I en bok jag läste (en kille som skriver dagbok) ett kapitel stod det: "Idag var det varmt. Hej då" Och jag vet inte varför men jag och min kompis garvade ihjäl oss xD Om jag bara har så lite att skriva så skriver jag inget alls istället 2 maj, 2014 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen