Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16448 16449 16450 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Frivolt:
Blev jättesugen på att färga mitt hår lila D: Typ såhär:

(Sätter i spoiler för att det är lite naket)
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F1ceccff5924db58a2375efb3d94156a5%2Ftumblr_mzfefcSMOW1qbz6f6o1_500.jpg
Jag har varit sugen på att färga mitt hår lila i ett år D: Men nu börjar alla nior att göra det... Så då kommer det inte att bli av med rädsla för dem x)

"Alla" xD
Och jag tror inte Isabell har något emot det, det är Nadja som kan bli lite.. ja.
Jamen Nadja är läskig D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

2 maj, 2014 17:33

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Frivolt:
Blev jättesugen på att färga mitt hår lila D: Typ såhär:

(Sätter i spoiler för att det är lite naket)
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F1ceccff5924db58a2375efb3d94156a5%2Ftumblr_mzfefcSMOW1qbz6f6o1_500.jpg
Jag har varit sugen på att färga mitt hår lila i ett år D: Men nu börjar alla nior att göra det... Så då kommer det inte att bli av med rädsla för dem x)

"Alla" xD
Och jag tror inte Isabell har något emot det, det är Nadja som kan bli lite.. ja.
Jamen Nadja är läskig D:

Ao..

Hej

2 maj, 2014 17:34

Ginny00
Elev

Avatar


allt som nu är fel det var rätt en gång
allt som var vitt blir svart imorgon
allting som är gammalt var nytt ett tag
även vi som är så unga ska dö en dag


Kents nya album.. ♥ Innan himlen faller ner och Simmaren är bäst.

2 maj, 2014 18:08

Luna Chang
Elev

Avatar


Duellera med mig folk!

Hej

2 maj, 2014 18:11

Hapo
Elev

Avatar


Har så här värsta love-hate feeling till den som gav mig +1 senast, för nu har jag 301 tummar och man vill ju alltid ha tummar, men det var ju så fint när det var exakt 300 och jaaaaaa

2 maj, 2014 18:14

Borttagen

Avatar


Hihiihihihihihihihiihihihihi, jag skickade en vänförfrågan på fb till VÄÄÄÄÄÄÄRLDENS snyggaste kille som gick i min klass förr ... men han har inte svarat än, hhiihihihihih, pirrigt xD

2 maj, 2014 18:16

Hapo
Elev

Avatar


Ginny00: Vilken fin profilbild du har ^^

2 maj, 2014 18:18

Luna Chang
Elev

Avatar


Idag har jag:

Gjort ett hål i örat.
Pratat med mamma(och kanske övertygat) om att få fara till en kompis i Göteborg i sommar.
Fixat så att jag mest troligt får en trådback till min garderob, vilket öppnar upp två lådor i min byrå som löser mina förvaringsproblem.
Pratat med mamma om att jag tror att jag är allergisk mot något och då kom ett läkarbesök på tal, vilket är bra eftersom jag gärna vill veta mot VAD jag är allergisk.
Köpt examensskor.


Jag trodde inte jag hade gjort något produktivt idag men när jag tänker efter har jag fått några tunga stenar lyfta :3

Hej

2 maj, 2014 18:20

Fiuq
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
För 16 år sedan dog kära Voldemort, då var jag sju. Stackarn att inte veta om min existens innan han dog


Jag föddes det året

Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;)

2 maj, 2014 19:21

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Det här är ju hysteriskt roligt!


Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

2 maj, 2014 19:34

1 2 3 ... 16448 16449 16450 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.