@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Jamen Nadja är läskig D:Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Frivolt: Jag har varit sugen på att färga mitt hår lila i ett år D: Men nu börjar alla nior att göra det... Så då kommer det inte att bli av med rädsla för dem x) Blev jättesugen på att färga mitt hår lila D: Typ såhär: (Sätter i spoiler för att det är lite naket) Spoiler: Tryck här för att visa! "Alla" xD Och jag tror inte Isabell har något emot det, det är Nadja som kan bli lite.. ja.
2 maj, 2014 17:33 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: Jamen Nadja är läskig D: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Frivolt: Jag har varit sugen på att färga mitt hår lila i ett år D: Men nu börjar alla nior att göra det... Så då kommer det inte att bli av med rädsla för dem x) Blev jättesugen på att färga mitt hår lila D: Typ såhär: (Sätter i spoiler för att det är lite naket) Spoiler: Tryck här för att visa! "Alla" xD Och jag tror inte Isabell har något emot det, det är Nadja som kan bli lite.. ja. Ao.. Hej 2 maj, 2014 17:34 |
|
Ginny00
Elev |
allt som nu är fel det var rätt en gång
allt som var vitt blir svart imorgon allting som är gammalt var nytt ett tag även vi som är så unga ska dö en dag Kents nya album.. ♥ Innan himlen faller ner och Simmaren är bäst. 2 maj, 2014 18:08 |
|
Luna Chang
Elev |
Duellera med mig folk!
Hej 2 maj, 2014 18:11 |
|
Hapo
Elev |
Har så här värsta love-hate feeling till den som gav mig +1 senast, för nu har jag 301 tummar och man vill ju alltid ha tummar, men det var ju så fint när det var exakt 300 och jaaaaaa
2 maj, 2014 18:14 |
|
Borttagen
|
Hihiihihihihihihihiihihihihi, jag skickade en vänförfrågan på fb till VÄÄÄÄÄÄÄRLDENS snyggaste kille som gick i min klass förr ... men han har inte svarat än, hhiihihihihih, pirrigt
2 maj, 2014 18:16 |
|
Hapo
Elev |
Ginny00: Vilken fin profilbild du har ^^
2 maj, 2014 18:18 |
|
Luna Chang
Elev |
Idag har jag:
Gjort ett hål i örat. Pratat med mamma(och kanske övertygat) om att få fara till en kompis i Göteborg i sommar. Fixat så att jag mest troligt får en trådback till min garderob, vilket öppnar upp två lådor i min byrå som löser mina förvaringsproblem. Pratat med mamma om att jag tror att jag är allergisk mot något och då kom ett läkarbesök på tal, vilket är bra eftersom jag gärna vill veta mot VAD jag är allergisk. Köpt examensskor. Jag trodde inte jag hade gjort något produktivt idag men när jag tänker efter har jag fått några tunga stenar lyfta :3 Hej 2 maj, 2014 18:20 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Vildvittra: För 16 år sedan dog kära Voldemort, då var jag sju. Stackarn att inte veta om min existens innan han dog Jag föddes det året Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 2 maj, 2014 19:21 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det här är ju hysteriskt roligt!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 maj, 2014 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen