@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Jag ska färga mitt hår lila~Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Frivolt: Jag har varit sugen på att färga mitt hår lila i ett år D: Men nu börjar alla nior att göra det... Så då kommer det inte att bli av med rädsla för dem x) Blev jättesugen på att färga mitt hår lila D: Typ såhär: (Sätter i spoiler för att det är lite naket) Spoiler: Tryck här för att visa! åh D: Jamen ääsh! Do it Fast isf kanske det e bra o göra det hos en frisör, så det blir ordentligt gjort så att säga! ^^ Men antar att man inte kan färga håret från brunt/rött till lila direkt -.- iaf inte sådär ljust... bleeeh! D: Dock så måste jag bleka, men ska tvinga mamma att hjälpa mig den här gången cx 2 maj, 2014 16:49 |
|
Solkatten
Elev |
2 maj, 2014 16:52 |
|
Frivolt
Elev |
sanna1324567
Oh coolt Jag vill oxå 2 maj, 2014 16:52 |
|
Borttagen
|
Just nu rött, men är naturligt brunett ^^
2 maj, 2014 16:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Just nu rött, men är naturligt brunett ^^ oooh!! Jamen det låter ju bra. Du får skicka bild sen hur det blev 2 maj, 2014 16:55 |
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 16:55 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Ginny00: Skrev en lång text till Harry Potters ära igår som ligger uppe på min blogg om någon vill läsa! ♥ Underbart skrivet ♥ Trodde inte Riddikulus var ditt första konvent, du verkade så säker och världsvan med alla eller vad man ska säga, kände mig inte alls så xD Första gången man träffade alla på riktigt, vilken upplevelse :3 Tack ♥ Haha, jag brukar uppfattas så 2 maj, 2014 17:06 |
|
Borttagen
|
Jag kommer att ha panik hela måndag. Och hela idag. Kul.
2 maj, 2014 17:10 |
|
Borttagen
|
Jag drömde om att min mamma frågade mig "Eerin, vem är du kär i på mugglis?"
"Det har väl du inte med att göra? Och han gillar inte MIG säkert" sa jag. Och hon ba "hihihihiihihihihihihi, jo!!!!!! Mina drömmar skrämmer mig. 2 maj, 2014 17:16 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Frivolt: Jag har varit sugen på att färga mitt hår lila i ett år D: Men nu börjar alla nior att göra det... Så då kommer det inte att bli av med rädsla för dem x) Blev jättesugen på att färga mitt hår lila D: Typ såhär: (Sätter i spoiler för att det är lite naket) Spoiler: Tryck här för att visa! "Alla" xD Och jag tror inte Isabell har något emot det, det är Nadja som kan bli lite.. ja. Hej 2 maj, 2014 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen