@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Harry Potter-tema! Jag hade de med mina tjejkompisar, typ ingen av dem gillar HP, men det var ändå jätteuppskattat C: Snälla jag är desperat :c Idé till kalas? 6 personer(7 med mig) bara tjejer... Haha cx Jag kom dock på ett kalastema sak xD ~ Men ska använda HP idén till nästa år, helt klart
2 maj, 2014 16:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Vad blev det, då? c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Harry Potter-tema! Jag hade de med mina tjejkompisar, typ ingen av dem gillar HP, men det var ändå jätteuppskattat C: Snälla jag är desperat :c Idé till kalas? 6 personer(7 med mig) bara tjejer... Haha cx Jag kom dock på ett kalastema sak xD ~ Men ska använda HP idén till nästa år, helt klart 2 maj, 2014 16:23 |
|
Ginny, Dumbledore
Elev |
Skrivet av Borttagen: 111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321 coca cola är grön om man inte färgade den :O usch Mister jag pengar mister jag inget Mister jag kärlek mister jag något Mister jag vänskap mister jag mycket Mister jag Harry Potter mister jag allt 2 maj, 2014 16:24 |
|
Borttagen
|
Är så glad!!! Har nästan lärt mig hela Fyr Elise på piano!!!
2 maj, 2014 16:24 |
|
Elma00
Elev |
2 maj, 2014 16:28 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Vad blev det, då? c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Harry Potter-tema! Jag hade de med mina tjejkompisar, typ ingen av dem gillar HP, men det var ändå jätteuppskattat C: Snälla jag är desperat :c Idé till kalas? 6 personer(7 med mig) bara tjejer... Haha cx Jag kom dock på ett kalastema sak xD ~ Men ska använda HP idén till nästa år, helt klart Det är inte riktigt ett tema men.. Spoiler: Tryck här för att visa!
2 maj, 2014 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Oh c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Vad blev det, då? c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Harry Potter-tema! Jag hade de med mina tjejkompisar, typ ingen av dem gillar HP, men det var ändå jätteuppskattat C: Snälla jag är desperat :c Idé till kalas? 6 personer(7 med mig) bara tjejer... Haha cx Jag kom dock på ett kalastema sak xD ~ Men ska använda HP idén till nästa år, helt klart Det är inte riktigt ett tema men.. Spoiler: Tryck här för att visa! 2 maj, 2014 16:30 |
|
Frivolt
Elev |
Blev jättesugen på att färga mitt hår lila D: Typ såhär:
(Sätter i spoiler för att det är lite naket) Spoiler: Tryck här för att visa! 2 maj, 2014 16:42 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag har varit sugen på att färga mitt hår lila i ett år D: Men nu börjar alla nior att göra det... Så då kommer det inte att bli av med rädsla för dem x)Blev jättesugen på att färga mitt hår lila D: Typ såhär: (Sätter i spoiler för att det är lite naket) Spoiler: Tryck här för att visa!
2 maj, 2014 16:45 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Frivolt: Jag har varit sugen på att färga mitt hår lila i ett år D: Men nu börjar alla nior att göra det... Så då kommer det inte att bli av med rädsla för dem x) Blev jättesugen på att färga mitt hår lila D: Typ såhär: (Sätter i spoiler för att det är lite naket) Spoiler: Tryck här för att visa! åh D: Jamen ääsh! Do it Fast isf kanske det e bra o göra det hos en frisör, så det blir ordentligt gjort så att säga! ^^ Men antar att man inte kan färga håret från brunt/rött till lila direkt -.- iaf inte sådär ljust... bleeeh! D: 2 maj, 2014 16:47 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen