@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 12:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Matilda Black: Jag har den på både engelska och svenska. Letar efter Stephen kings bok Carrie men så fort man hittar den står det tillfälligt slut... 2 maj, 2014 12:25 |
|
Borttagen
|
Jag har en blogg som bara min mamma, min syster och min bästa kompis läser. Oftast är det bara dem. Och jag är okej med det, vill inte ha fler läsare. Bloggen är som mer för mig så jag minns vad jag gjort under mina år. Haha.
Men nu har jag fått lösenordsskydda allt =( Skrev ett grattisinlägg till min syster på bloggen och det tyckte min mamma var så fint att hon delade den länken på facebook. Vips 50 besökare. "Men jag gjorde dig ju en tjänst!" säger hon då. Om jag ville haft fler läsare på min blogg hade jag lagt ut den på facebook för länge sedan.. Så nu får den vara lösenordsskyddad tills mamma tar bort inlägget på sin timeline. Såg att det var en CHEF på jobbet som kommenterat och då blev jag hur rädd som helst. Visst är jag inte så dum att jag skriver dåliga saker om jobbet men något kanske kan tolkas som det? 2 maj, 2014 12:26 |
|
Salem
Lärare |
2 maj, 2014 12:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Jag vill också se den :CCCCSka se Divergent igen på bio kl 18:00 ikväll. Bästa filmen ever 2 maj, 2014 12:36 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnade på Bad Behaviour - Jedward. Är inget fan längre men den låten är typ den enda som jag fortfarande tycker är rätt bra och minns när jag var ett stort Jedhead 2011. Minnen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 maj, 2014 13:04 |
|
Borttagen
|
AFKIUGYH>NGJVFHUYTGYFNJKMHYUGTCYHNBJF HBYGTHNBJ D:
Spoiler: Tryck här för att visa! 2 maj, 2014 13:41 |
|
Siriusis
Elev |
Voltaire är ett band man kan lyssna på när det är midsommar, i mean the happy-go ljudet
Hai 2 maj, 2014 13:42 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: AFKIUGYH>NGJVFHUYTGYFNJKMHYUGTCYHNBJF HBYGTHNBJ D: Spoiler: Tryck här för att visa! Rest in peace ♥
2 maj, 2014 13:43 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: För 16 år sedan dog kära Voldemort, då var jag sju. Stackarn att inte veta om min existens innan han dog Best birthday present everrrrr! ♥ Nooo, jag gillade honom, det blev lite mer liv i luckan på hans tid Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: För 16 år sedan dog kära Voldemort, då var jag sju. Stackarn att inte veta om min existens innan han dog De var ju tur för dej Jag var bara 1 ½ år då Ja, annars skulle han helt klart se en konkurrent i mig x) Du levde iaf! Det är det viktiga, du låg där hemma i vaggan och hörde skriken och smällarna Ja, de kunde ha blivit farligt......för honom. Eller så kanske han visste om dej men vågade inte möta dej Jaa, precis. Kommer ihåg det som igår.... Precis, han hade då mött sin överkvinna och först bli slagen av ett spädbarn och sen en liten flicka på sju, han hade inte velat ta den skammen Skrivet av Klaestron: Såhär på årsdagen besegrade jag visst gamle Voldy här på Mugglis och blev MoD. Woho! Grattis Skrivet av Ginny00: Skrev en lång text till Harry Potters ära igår som ligger uppe på min blogg om någon vill läsa! ♥ Underbart skrivet ♥ Trodde inte Riddikulus var ditt första konvent, du verkade så säker och världsvan med alla eller vad man ska säga, kände mig inte alls så xD Första gången man träffade alla på riktigt, vilken upplevelse :3 ~~~~~~~~~~~~ Så nu har jag citerat allt jag missat xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 maj, 2014 13:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen