@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Någon som skulle vilja sälja Ginny Weasley, Ron, Voldemort och Li? Har typ 150-160 galleoner. Uggla eller citera mig isåfall! Du kan få James Potter, Padma Patil och Kirke för en galleon om du vill :' Haha, ja tack! Okej, lägger ut det nu 2 maj, 2014 10:51 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Någon som skulle vilja sälja Ginny Weasley, Ron, Voldemort och Li? Har typ 150-160 galleoner. Uggla eller citera mig isåfall! Du kan få James Potter, Padma Patil och Kirke för en galleon om du vill :' Haha, ja tack! Okej, lägger ut det nu Tack så mycket! Btw, Skype? ![]()
2 maj, 2014 10:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: För 16 år sedan dog kära Voldemort, då var jag sju. Stackarn att inte veta om min existens innan han dog De var ju tur för dej Jag var bara 1 ½ år då Ja, annars skulle han helt klart se en konkurrent i mig x) Du levde iaf! Det är det viktiga, du låg där hemma i vaggan och hörde skriken och smällarna Ja, de kunde ha blivit farligt......för honom. Eller så kanske han visste om dej men vågade inte möta dej Jaa, precis. Kommer ihåg det som igår.... 2 maj, 2014 10:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Någon som skulle vilja sälja Ginny Weasley, Ron, Voldemort och Li? Har typ 150-160 galleoner. Uggla eller citera mig isåfall! Du kan få James Potter, Padma Patil och Kirke för en galleon om du vill :' Haha, ja tack! Okej, lägger ut det nu Tack så mycket! Btw, Skype? Okii c: 2 maj, 2014 10:57 |
|
Klaestron
Elev |
2 maj, 2014 10:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Någon som skulle vilja sälja Ginny Weasley, Ron, Voldemort och Li? Har typ 150-160 galleoner. Uggla eller citera mig isåfall! Kan sälja Ginny & Ron ^^ 2 maj, 2014 11:00 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Någon som skulle vilja sälja Ginny Weasley, Ron, Voldemort och Li? Har typ 150-160 galleoner. Uggla eller citera mig isåfall! Kan sälja Ginny & Ron ^^ Åh, nice! Vilket pris? ![]()
2 maj, 2014 11:01 |
|
Borttagen
|
Ska iväg och fota snart. Men jag är ju värdelös på att fota, och dessutom är jag övertygad om att det här kommer bli skit. Månadens utmaning är gatufoto.
Yeah, lycka till Alice... 2 maj, 2014 11:45 |
|
Ginny00
Elev |
Skrev en lång text till Harry Potters ära igår som ligger uppe på min blogg om någon vill läsa! ♥
2 maj, 2014 11:47 |
|
Matilda Black
Elev |
2 maj, 2014 12:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen