@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
När jag hjälper mina vänner med något(Typ lagar någonting) lite snabbt brukar de bli chockade och fråga hur jag bär mig åt, svaret är alltid "Magic!" men ingen tror mig
2 maj, 2014 10:39 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Vildvittra: För 16 år sedan dog kära Voldemort, då var jag sju. Stackarn att inte veta om min existens innan han dog De var ju tur för dej Jag var bara 1 ½ år då 2 maj, 2014 10:43 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: För 16 år sedan dog kära Voldemort, då var jag sju. Stackarn att inte veta om min existens innan han dog Best birthday present everrrrr! ♥
2 maj, 2014 10:44 |
|
Anne Potter
Elev |
Någon som skulle vilja sälja Ginny Weasley, Ron, Voldemort och Li? Har typ 150-160 galleoner. Uggla eller citera mig isåfall!
![]()
2 maj, 2014 10:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Någon som skulle vilja sälja Ginny Weasley, Ron, Voldemort och Li? Har typ 150-160 galleoner. Uggla eller citera mig isåfall! Du kan få James Potter, Padma Patil och Kirke för en galleon om du vill :' 2 maj, 2014 10:46 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: För 16 år sedan dog kära Voldemort, då var jag sju. Stackarn att inte veta om min existens innan han dog De var ju tur för dej Jag var bara 1 ½ år då Ja, annars skulle han helt klart se en konkurrent i mig x) Du levde iaf! Det är det viktiga, du låg där hemma i vaggan och hörde skriken och smällarna "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 maj, 2014 10:46 |
|
yerAwizardThea
Elev |
2 maj, 2014 10:47 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Någon som skulle vilja sälja Ginny Weasley, Ron, Voldemort och Li? Har typ 150-160 galleoner. Uggla eller citera mig isåfall! Du kan få James Potter, Padma Patil och Kirke för en galleon om du vill :' Haha, ja tack! ![]()
2 maj, 2014 10:47 |
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 10:50 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Ska börja ny skola då, hihhihi Skrivet av Borttagen: Skola igen! Händer något skoj då? Eller är skolan positiv? xD Jaha, vad spännande!
2 maj, 2014 10:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen