@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
2 maj, 2014 01:03 |
|
AlexZz
Elev |
2 maj, 2014 01:08 |
|
Borttagen
|
Men naaaw! Nu blev jag ännu mer stolt över Evanna 2 maj, 2014 01:12 |
|
Noaidi
Elev |
Just nu känns det som att jag kan klara av att springa ett maraton pga övertrött osv
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 2 maj, 2014 02:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men naaaw! Nu blev jag ännu mer stolt över Evanna Dock så gick hon på audition precis som alla andra. Det var inte precis som om Rowling plockade ut henne, mer uppmuntrade henne till att hon skulle kunna göra audition ifall hon blev frisk. De träffades aldrig heller innan, utan Evanna skrev brev till Rowling och var en av de få som fick svar tillbaka. 2 maj, 2014 03:05 |
|
Klaestron
Elev |
Tänkte ta sovmorgon idag för att födelsedagar = bra anledning till att sova lite längre. Jag vaknade 05.50. FML
2 maj, 2014 06:10 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Klaestron: Tänkte ta sovmorgon idag för att födelsedagar = bra anledning till att sova lite längre. Jag vaknade 05.50. FML Fyller du år?? =D =) - just like themarauder 2 maj, 2014 07:07 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Klaestron: Tänkte ta sovmorgon idag för att födelsedagar = bra anledning till att sova lite längre. Jag vaknade 05.50. FML Fyller du år?? =D Japp, idag blir jag 24 jordsnurr
2 maj, 2014 07:15 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av themarauder: Skrivet av Klaestron: Tänkte ta sovmorgon idag för att födelsedagar = bra anledning till att sova lite längre. Jag vaknade 05.50. FML Fyller du år?? =D Japp, idag blir jag 24 jordsnurr Grattis!! =) Oj, redan 16 år sedan.. Då var jag fyra, haha! =) - just like themarauder 2 maj, 2014 07:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Tänkte ta sovmorgon idag för att födelsedagar = bra anledning till att sova lite längre. Jag vaknade 05.50. FML Grattis! _______________ Kunde knappt sova. Ska vara i Uppsala hela dagen + åka vidare. Och sova borta hemifrån hela helgen. Ugh. (Men jag längtar ändå?) 2 maj, 2014 07:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen