@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
1 maj, 2014 22:47 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ajj, kliade mig på halsen ... och då råkade jag klämma på några hals-grejjer så att jag började hosta xD HAHAHAHAHAHAHA xD
1 maj, 2014 22:48 |
|
themarauder
Lärare |
Chaemy: Visst skrev du för jättelängesedan att du skulle klippa dig? I en av mina trådar om hår tror jag. Oavsett, vad fint det ser ut på din profilbild!!
=) - just like themarauder 1 maj, 2014 22:50 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av themarauder: Chaemy: Visst skrev du för jättelängesedan att du skulle klippa dig? I en av mina trådar om hår tror jag. Oavsett, vad fint det ser ut på din profilbild!! Ja, det stämmer! Tack så jättemycket!
1 maj, 2014 22:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Det är min 90 års dag idag Nej men min mammas mormor skulle ha fyllt 90 idag, men hon dog 2 veckor före jag föddes..Så kanske jag fick hennes själ.... Då är jag min mammas mormor och dotter, medan min mamma är mitt barnbarn och min mamma, och min mormor är min dotter och min mormor. HAHA Eh va? haha, jag vet inte, mamma har skämtat lite om att jag kanske fick hennes mormors själ, för jag är så lik henne! 1 maj, 2014 23:04 |
|
themarauder
Lärare |
Ska redovisa om Suzuki-metoden imorgon... Är inte ett dugg förberedd, och är skittrött. Bra kombo!
=) - just like themarauder 1 maj, 2014 23:07 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Solkatten: Siriusis: Det hår på din profilbild ser precis ut som Meridas i Disneyfilmen Brave. c: hehe vet X3 Hai 1 maj, 2014 23:17 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Solkatten: Siriusis: Det hår på din profilbild ser precis ut som Meridas i Disneyfilmen Brave. c: hehe vet X3 Ja, helt otroligt fint! Är det så naturligt?? =) - just like themarauder 1 maj, 2014 23:24 |
Minihäst
Elev |
Full patte♥
another day, another slay 1 maj, 2014 23:26 |
|
Chaemy
Elev |
Hur ska jag kunna somna nu då? Är så svårt när man inte orkar läsa en bok och när man är på dåligt humör.
1 maj, 2014 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen