@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 21:58 |
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Är så stolt över min ängel PPP (får jag kalla dig ängel?) Jupp! Då är du min ängel♥ Ängeln Harry-Potter-Bokslukaren! Låter inte så bra. Det är väl bättre med ängeln Alma och ängeln Pauli? (Mitt smeknamn) Ja, det blev lite långt... Hejsan min ängel Pauli
1 maj, 2014 22:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Är så stolt över min ängel PPP (får jag kalla dig ängel?) Jupp! Då är du min ängel♥ Ängeln Harry-Potter-Bokslukaren! Låter inte så bra. Det är väl bättre med ängeln Alma och ängeln Pauli? (Mitt smeknamn) Ja, det blev lite långt... Hejsan min ängel Pauli Hejsan på dejj!!! 1 maj, 2014 22:07 |
|
Borttagen
|
MEN VAFAN. Låt mig sova för en gångs skull.
1 maj, 2014 22:08 |
|
Vildvittra
Elev |
Ser på Harry Potter och De vises sten med mor och far. Mamma ska prompt ha det på svenska -.-
Men i alla fall, till saken hör. Jag stör mig på kommentarer av denna pojk. Seamus trollar vid middagsbordet: Seamus: "Ögon från kanin trolldom kom, förvandla mitt vatten till renaste rom." Harry: "Vad gör Seamus med det där glaset?" Hermione, Ron och Harry är på trappan efter de sett att James var sökare han med och trapporna rör på sig: Harry eller Ron (Minns ej vem det var xD) "Vad är det som händer?" Seriöst, framgår det inte av trollformlen och att trapporna rör sig? xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 maj, 2014 22:20 |
|
Borttagen
|
Jag har kommit till insikt om något gällande ett väldigt viktigt element i mitt liv. Plötsligt känns det mycket lättare.
1 maj, 2014 22:22 |
|
Solkatten
Elev |
Siriusis: Det hår på din profilbild ser precis ut som Meridas i Disneyfilmen Brave. c:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 maj, 2014 22:36 |
|
Chaemy
Elev |
1 maj, 2014 22:39 |
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:41 |
|
Borttagen
|
Ajj, kliade mig på halsen ... och då råkade jag klämma på några hals-grejjer så att jag började hosta xD
1 maj, 2014 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen