Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16434 16435 16436 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av PPP:
Skrivet av Borttagen:
Är så stolt över min ängel PPP (får jag kalla dig ängel?)

Jupp! Då är du min ängel♥ Ängeln Harry-Potter-Bokslukaren!

Låter inte så bra. Det är väl bättre med ängeln Alma och ängeln Pauli? (Mitt smeknamn)

1 maj, 2014 21:58

PPP
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av PPP:
Skrivet av Borttagen:
Är så stolt över min ängel PPP (får jag kalla dig ängel?)

Jupp! Då är du min ängel♥ Ängeln Harry-Potter-Bokslukaren!

Låter inte så bra. Det är väl bättre med ängeln Alma och ängeln Pauli? (Mitt smeknamn)

Ja, det blev lite långt... Hejsan min ängel Pauli

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimages.8tracks.com%2Fcover%2Fi%2F010%2F369%2F125%2Ftumblr_oix897phV11vga72no1_540-5639.jpg%3Frect%3D0%2C13%2C540%2C540%26amp%3Bq%3D98%26amp%3Bfm%3Djpg%26amp%3Bfit%3Dmax%26amp%3Bw%3D320%26amp%3Bh%3D320 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F564x%2Fe3%2F28%2Fb2%2Fe328b2d4862564de4c4ebfd47c8372c3.jpg

1 maj, 2014 22:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av PPP:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av PPP:
Skrivet av Borttagen:
Är så stolt över min ängel PPP (får jag kalla dig ängel?)

Jupp! Då är du min ängel♥ Ängeln Harry-Potter-Bokslukaren!

Låter inte så bra. Det är väl bättre med ängeln Alma och ängeln Pauli? (Mitt smeknamn)

Ja, det blev lite långt... Hejsan min ängel Pauli

Hejsan på dejj!!!

1 maj, 2014 22:07

Borttagen

Avatar


MEN VAFAN. Låt mig sova för en gångs skull.

1 maj, 2014 22:08

Vildvittra
Elev

Avatar


Ser på Harry Potter och De vises sten med mor och far. Mamma ska prompt ha det på svenska -.-

Men i alla fall, till saken hör. Jag stör mig på kommentarer av denna pojk.

Seamus trollar vid middagsbordet:
Seamus: "Ögon från kanin trolldom kom, förvandla mitt vatten till renaste rom."
Harry: "Vad gör Seamus med det där glaset?"

Hermione, Ron och Harry är på trappan efter de sett att James var sökare han med och trapporna rör på sig:
Harry eller Ron (Minns ej vem det var xD) "Vad är det som händer?"

Seriöst, framgår det inte av trollformlen och att trapporna rör sig? xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

1 maj, 2014 22:20

Borttagen

Avatar


Jag har kommit till insikt om något gällande ett väldigt viktigt element i mitt liv. Plötsligt känns det mycket lättare.

1 maj, 2014 22:22

Solkatten
Elev

Avatar


Siriusis: Det hår på din profilbild ser precis ut som Meridas i Disneyfilmen Brave. c:

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 maj, 2014 22:36

Chaemy
Elev

Avatar


Åååh då blev man sur igen. Fan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

1 maj, 2014 22:39

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F-uU6a5X4F4aw%2FUmWgKLpjajI%2FAAAAAAAADd0%2F-QwCM12Krio%2Fs1600%2Fhappy-soul-quote.jpg

1 maj, 2014 22:41

Borttagen

Avatar

+1


Ajj, kliade mig på halsen ... och då råkade jag klämma på några hals-grejjer så att jag började hosta xD

1 maj, 2014 22:44

1 2 3 ... 16434 16435 16436 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.